آخرین مهلت ثبت فرم‌های مرتبط با طرح ملی ایران قوی تا ساعت 12 شب 22 بهمن‌ماه
آخرين مهلت ثبت فرم‌هاي مرتبط با طرح ملي ايران قوي تا ساعت 12 شب 22 بهمن‌ماه

آخرین مهلت ثبت فرم‌های مرتبط با طرح ملی ایران قوی تا ساعت 12 شب 22 بهمن‌ماه

عبادي، ضمن تقدير از فعاليت‌هاي اعضاي کانون‌هاي مساجد در طرح ملي ايران قوي گفت: آخرين مهلت ثبت فرم‌هاي مرتبط با اين طرح در سامانه بچه‌هاي مسجد تا ساعت 12 شب 22 بهمن ماه ممکن است و پس از آن سامانه براي ثبت اين فرم‌ها بسته مي‌شود.
شناسه خبر : 24442 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، آیین قرعه‌کشی برگزیدگان پنجمین و آخرین مرحله از قرعه‌کشی کانون‌های برتر در طرح ملی ایران قوی و همچنین مسابقه پیامکی، عصر امروز چهارشنبه 22 بهمن در محل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

سرپرست اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در این آیین طی سخنانی اظهار کرد: امروز مصادف با 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 110 کانون برتر در طرح ملی ایران قوی و برگزیده مسابقه پیامکی هفته گذشته طی قرعه‌کشی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه توانمندی بچه‌های مسجد و مشارکت‌هایی که در ثبت فعالیت‌های خود در طرح ملی ایران قوی داشتند، قابل تقدیر و شگفتی‌ساز بود، ابراز امیدواری کرد: این سلسله فعالیت‌ها و توانمندی‌ها مورد حمایت واقع شده و به نحو مطلوبی منعکس شوند.

عبادی تصریح کرد: طرح ملی ایران قوی عملا از پایان نخستین رویداد ملی فهما در سال 1398 آغاز شد و تا دو هفته آینده نتایج آن اعلام می شود، بر این اساس سامانه بچه‌های مسجد امشب ساعت 12 بسته می‌شود، البته این به معنای آن نیست که فعالیت‌ها متوقف شود بلکه برای ارزیابی عملکرد یکساله ضروری بود تا زمانی را مقرر کنیم و گزارش‌ها را بررسی و ارزیابی کنیم. 98 آغاز شد، تا یکی دو هفته آینده نتایج اش اعلام و مشخص می شود.

وی گفت: بنابراین در فعالیت فنی و برنامه‌ریزی که شد سامانه همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در این مجال از تمامی بچه‌های مسجد می‌خواهیم که سایرین را دعوت کنند تا در این فعالیت‌ها حضور یابند، به ویژه در فرم‌های جدید و ثبت فعالیت‌های در جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره مدهامتان چراکه ذیل این جشنواره ها بسیاری از فعالیت ها بررسی و افراد برتر معرفی می شوند.

عبادی افزود: امشب امکان ثبت فرم‌های جدید در سامانه بچه‌های مسجد بسته می‌شود، اما اگر برای اثری ابهامی ایجاد شود کارشناس مربوط می‌تواند به کانون برگشت بزند تا مدیر کانون مربوطه اقدام به رفع مشکل کند، همچنین این ارتباط میان کارشناسان مرکز نیز برقرار است تا آثار ارسالی مدیران کانون‌ها ارزیابی و حقی از کانون ها تضییع نشود البته مدت زمان این امکان محدود است و درحد چندروز است، به عبارت ساده تر ما از امشب ثبت فرم جدید متناسب با شاحص‌های 48 گانه طرح ملی ایران قوی را نخواهیم داشت اما آثاری که ثبت شدند ارزیابی می شوند.

سرپرست اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: تا زمانی که فرم‌های ارسال شده از سوی ارزیابان استانی و ستادی در حال بررسی است امکان تغییر رتبه‌های کانون‌ها وجود داد و آنچه تا امروز مشخص شده است به منزله پایان کار رقابت و تعیین برترین های طرح ملی ایران قوی نخواهد بود.
عبادی در پایان اظهار کرد: امروز کانون‌های فرهنگی هنری که حداقل هزار امتیاز در جریان طرح ملی ایران قوی کسب کردند در قرعه‌کشی شرکت داده شده  ونهایتا 110 کانون برتر معرفی می شوند، همچنین در ادامه از میان شرکت کنندگان مسابقه پیامکی هفته گذشته نیز یک نفر به قید قرعه برگزیده و اعلام می‌شود.