شب شعر «انقلاب اسلامی» در مسجد بالامحله فومن برگزار شد
شب شعر «انقلاب اسلامی» در مسجد بالامحله فومن برگزار شد

شب شعر «انقلاب اسلامی» در مسجد بالامحله فومن برگزار شد

نیک‌انجام گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر شب شعر «انقلاب اسلامی» در مسجد بالامحله فومن برگزار شد.
شناسه خبر : 1024644 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۲

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شب شعر «انقلاب اسلامی» در مسجد بالامحله فومن برگزار شد.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: «بهرام مژدهی»، «حسین دلخوش»، «رضا نیکوکار» و «قاسم علیخواه» شاعران فومنی هستند که در شب شعر «انقلاب اسلامی» اقدام به خواندن اشعار خود در وصف دهه فجر و انقلاب اسلامی کردند.

 

وی با بیان اینکه این آیین به همت کانون فرهنگی هنری مسجد بالامحله و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شده است گفت: تمام پروتکل‌های بهداشتی در این آیین رعایت شد.

 

نیک‌انجام با اشاره به اینکه با برگزاری این مراسم در تلاش بودیم گامی در جهت زنده کردن بیشتر شعرهایی با مضمون انقلاب برداریم تصریح کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای آشنا کردن جوانان و نوجوانان برای نشان دادن اقتدار ایران به جهانیان است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن آشنایی نسل جوان و نوجوان با چگونگی به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف این آیین عنوان و خاطرنشان کرد: مردم و نسل جدید ما باید بدانند که مردم و رزمندگان در پیروزی انقلاب اسلامی چه زحماتی را متحمل شده‌اند.

 

پایان پیام/ 526