ویژه‌برنامه رواق کتاب طرح ملی «ایران قوی» برگزار می‌شود
ويژه‌برنامه رواق کتاب طرح ملي «ايران قوي» برگزار مي‌شود

ویژه‌برنامه رواق کتاب طرح ملی «ایران قوی» برگزار می‌شود

ويژه‌برنامه رواق کتاب، همزمان با ايام الله دهه فجر در راستاي سلسله فعاليت‌هاي طرح ملي ايران قوي در محل باغ کتاب تهران برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 24083 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ویژه‌برنامه رواق کتاب طرح ملی «ایران قوی» همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد فهما و حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامعلی قدیریان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.


در این ویژه برنامه که دوشنبه 20 بهمن برگزار می شود، «محمدرضا مظاهری» مدیر ستاد فهما استان چهار محال و بختیاری، به عنوان معین رواق کتاب به ارایه گزارشی از فعالیت های این رواق در سطح کشور می پردازد.

 

این گزارش می افزاید: گفت وگو با مدیرکل دفتر نظارت و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و  دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور درباره استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در عرصه کتابخوانی از دیگر بخش های این ویژه برنامه محسوب می شود.

همچنین در بخش دیگری از این ویژه برنامه، سرود «ایران من» کاری از گروه سرود «فجر جاوید» کانون فرهنگی هنری «غدیر» استان یزد نیز رونمایی می شود، این سرود بر اساس‌ چهار محور طرح ملی ایران قوی تهیه شده و در قالب یک نماهنگ که از این طرح ملی روایتگری می کند به نمایش در می آید.

گفتنی است در ویژه برنامه رواق کتاب، بخش های مختلفی از جمله گفت وگوی صمیمی با کتابداران و فرهیختگان حوزه کتاب، اجرای سرود با موضوع کتاب، اجرای نمایش عروسکی و شاهنامه خوانی، نیز تدارک دیده شده است؛ ضمن اینکه ویژه برنامه مذکور از ساعت 14 تا16 در محل باغ کتاب تهران برگزار می شود.