برگزاری برنامه های دهه فجر به همت کانون «مصلی» خاوران
برگزاری برنامه های دهه فجر به همت کانون «مصلی» خاوران

برگزاری برنامه های دهه فجر به همت کانون «مصلی» خاوران

باقری گفت: برنامه های بزرگداشت دهه فجر به همت کانون فرهنگی هنری «مصلی» نماز جمعه خاوران و با همکاری ستاد نماز جمعه این شهر، بر محور نماز جمعه انجام می شود.
شناسه خبر : 1024488 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۳

«علیرضا باقری» ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز بهار چهل و سومین سالگرد انقلاب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه های بزرگداشت دهه فجر به همت کانون فرهنگی هنری «مصلی» نماز جمعه خاوران و با همکاری ستاد نماز جمعه این شهر، بر محور نماز جمعه انجام می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «مصلی» خاوران گفت: فضاسازی داخلی و بیرونی مصلی با بهره گیری از بنر و پرچم و پوستر های دهه مبارک فجر توسط معاونت فرهنگی ستاد برگزاری نمازجمعه و کانون انجام شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد برگزاری نماز جمعه و دفتر امام جمعه خاوران تاکید کرد: غبار روبی قبور مطهر شهدا با حضور امام جمعه، رئیس دفتر نهاد، مسئول و اعضای محترم ستاد نمازجمعه با همراهی مسئولان ارشد شهرستانی و شهری را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری جشن بزرگ انقلاب در شب بیست و دوم بهمن ماه در محل مصلی بزرگ نمازجمعه و تجلیل از جوانان نخبه و انقلابی فعال در نهاد مقدس نمازجمعه از برنامه های این دهه مبارک است.

پایان پیام/ 130