پیام مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی درگذشت امام مسجد «احمدیه»
پیام مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی درگذشت امام مسجد «احمدیه»

پیام مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی درگذشت امام مسجد «احمدیه»

مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت درگذشت آیت‌الله جلالی خمینی پیام تسلیتی صادر و تاکید کرد: مسجد احمدیه نارمک به امامت آن مرحوم از پیشتازترین پایگاه‌های روشنگری دوران انقلاب بود و پس از انقلاب نیز پایگاه نشر ارزش‌های اسلامی و انقلاب شد.
شناسه خبر : 1024030 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۲

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت درگذشت آیت الله جلالی خمینی پیام تسلیتی صادر کرد.

 

 متن این پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

انالله و انا الیه راجعون

 
درگذشت عالم مجاهد و پرهیزکارآیت الله جلالی خمینی (رضوان الله تعالی علیه) موجب حزن عمیق و تأثّر فراوان گردید.

 

آن فقید سعید از شروع نهضت تا دوران تبعید امام و پس از آن، در زمان پیروزی انقلاب و استقرار نظام شکوهمند جمهوری اسلامی از همراهان و ارادتمندان امام عظیم الشأن بودند و در این مسیر نورانی داماد بزرگوارشان به افتخار شهادت نائل آمد.

 

مسجد احمدیه نارمک به امامت مرحوم آیت الله جلالی از پیشتازترین پایگاه‌های روشنگری دوران انقلاب بود و پس از پیروزی انقلاب نیز به عنوان یک سنگر مهم در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و همچنین پایگاه نشر معارف آل الله علیهم السّلام به شمار می آید و خدمات خالصانه‌ی ایشان در تربیت طلّاب فاضل و سایر اقشار در حوزه علمیه و مسجد احمدیه، هیچگاه از یاد نخواهد رفت و به فضل الهی ذخیره‌ای سترگ برای ایشان خواهد بود.

 

مرکز رسیدگی به امور مساجد در فقدان آن آیت محبت، شجاعت، سخاوت و خدمت، ضمن عرض تسلیت به محضر رهبری معظّم انقلاب، همسر و فرزندان و ارادتمندان ایشان، برای آن مرحوم علوّ درجات و حشر با اولیای الهی مسئلت می نماید.

 

اللّهم احشره مع من یتولّی من محمّد و عترته (سلام الله علیهم) اللهم اغفر له و لنا و ارحمنا و ایّاه

 

پایان پیام/ 40