تکریم ۱۳ مادر شهید در مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان
تکریم ۱۳ مادر شهید در مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان

تکریم ۱۳ مادر شهید در مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان

به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک و فرخنده فجر یوم الله ۲۲ بهمن و میلاد حضرت زهرا(س) از ۱۳ مادر شهید در مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان تکریم شد.
شناسه خبر : 1023931 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، یاوداره شهدای انقلاب و شهدای بمباران سعدی شمالی و یادواره ۴۱ شهید زن استان زنجان همراه با تجلیل از ۱۳ مادر شهید به مناسبت روز مادر از سوی هیت امنا و خیرین مسجد سعدی شمالی زنجان برگزار شد.

 

سرهنگ بازرگانی به عنوان سخنران و سعید حیدری به عنوان مولودی خوان در مراسم حضور داشتند همچنین این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مسولان بنیاد شهید و همکاری صدا و سیمای استان زنجان، خانوادهای محترم شهدای منطقه سعدی شمالی و خانواه های مدافعان حریم برگزار شد.

یادواره 41 شهید زنجان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حورا و حوزه مقاومت شهیده سیاری شهرستان زنجان برگزار شد.

 

همچنین همزمان با ایام الله دهه فجر اصحاب مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان با خانواده شهدا دیدار و از مادران و همسران شهدا تجلیل کردند.

نشست عقیدتی وسیاسی با موضوع دهه فجر و میلاد کوثر و گرامیداشت مقام مادر، الگو پذیری از مادران شهدا و با سخنرانی آقای هادی نژاد در دیدار ی در منزل سردار شهید منصور سودی انجام شد.

 

در این دیدار از مادر شهید بهرام اجاقی و همسر شهید عبدلله امیر فضلی و مادر شهید منصور سودی با هدیه ی ناچیز تجلیل شد و ادامه  مراسم با  ذکر مصیبتی توسط مداح به پایان رسید.

پایان پیام/ 693