اجرای ویژه برنامه های دهه فجر در کانون مسجدالنبی نکا با محوریت مساجد
اجرای ویژه برنامه های دهه فجر در کانون مسجدالنبی نکا با محوریت مساجد

اجرای ویژه برنامه های دهه فجر در کانون مسجدالنبی نکا با محوریت مساجد

لائینی گفت: ویژه برنامه های دهه فجر در کانون مسجدالنبی نکا با محوریت مساجد برگزار می شود تا در راستای تبیین و ترویج این ایام تلاش شود.
شناسه خبر : 1023187 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

«باقر لائینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: دهه فجر امسال با توجه به شرایط خاص کشور به دلیل شیوع کرونا ویروس و لزوم حفظ سلامت مردم با پرهیز از تجمعات، برنامه‌های جشن پیروزی چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی به شیوه‌ای متفاوت و با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد النبی شهرستان نکا افزود: تلاش داریم تا در این ایام و همزمانی با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، برنامه‌های کانون مسجد توسعه یافته و دربرگیرنده تمام خانوارهای پیرامون مسجد باشد و دستگیری از نیازمندان با قوت اجرایی شود.

 

وی با بیان اینکه بیش از 5 عنوان برنامه در دستور کار است، خاطر نشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت مردمی در تقویت برنامه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب بسیار مهم است.

 

لائینی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای سرود انقلاب، دیدار با خانواده های شهدا، تجلیل از جانبازان و کمک به نیازمندان از جمله برنامه های این ایام به همت کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد النبی شهرستان نکاست.

 

وی یادآور شد: تلاش داریم تا شور و نشاط اجتماعی در دهه فجر و ایام میلاد حضرت زهرا(س) در جامعه ایجاد شود و همگان با زندگی فاطمی آشنا شوند و همزمانی جشن پیروزی انقلاب و میلاد حضرت فاطمه(س) باید گامی برای ترویج فرهنگ اسلامی در بین آحاد جامعه باشد.

پایان پیام/ 175