۱۵ برنامه با محوریت کانون امام علی(ع) در دهه فجر برگزار می شود
۱۵ برنامه با محوریت کانون امام علی(ع) در دهه فجر برگزار می شود

۱۵ برنامه با محوریت کانون امام علی(ع) در دهه فجر برگزار می شود

چادرنشین گفت: ۱۵ برنامه با محوریت کانون امام علی(ع) در دهه فجر برگزار می شود تا ما هم سهمی در تبیین اهداف انقلاب داشته و دین مان را ادا کنیم.
شناسه خبر : 1022856 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۵۰

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و هر ساله به همین مناسبت برنامه های متعددی در کانون امام علی(ع) نکا برگزار می شود که بیشتر برنامه های امسال به صورت مجازی و رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی ستاد کروناست.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاکیدات پرهیز از تجمعات، برنامه ها متفاوت با سال های گذشته برگزار می شود به طوری که گردهمایی ها محدودتر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارمی شود.

 

چادرنشین گفت: 15 برنامه با محوریت کانون امام علی(ع) در دهه فجر برگزار می شود تا ما هم سهمی در تبیین اهداف انقلاب داشته و دین مان را ادا کنیم.

 

وی تصریح کرد: آذین بندی محله و مسجد و کانون، توزیع لوازم التحریر، کمک های مومنانه، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل و تکریم از فعالان مسجدی، دیدار با امام جمعه نکا، معرفی کتاب ها ی امام خمینی(ره)، برپایی سخنرانی مجازی و جلسات روشنگری، برگزاری مسابقات نقاشی و مسابقات ورزشی، توزیع ماسک و تست کرونا و.. از برنامه های دهه فجر در کانون امام علی(ع) نکاست.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) با توجه به شرایط کرونایی مسابقات ورزشی را با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می کند.

 

چادرنشین تصریح کرد: ایام الله دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تجلیل از خانواده های معظم شهدا، مردان و زنان نقش آفرین در پیروزی انقلاب اسلامی است و لذا طرح تکریم از خانواده شهدا هم با قوت و رعایت دستور العمل های بهداشتی سناد کرونا برگزار می شود.

پایان پیام/ 175