برنامه قرآنی «فجر فاطمی» در کانون فرهنگی هنری عفت برگزار شد
برنامه قرآنی «فجر فاطمی» در کانون فرهنگی هنری عفت برگزار شد

برنامه قرآنی «فجر فاطمی» در کانون فرهنگی هنری عفت برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: برنامه قرآنی «فجر فاطمی» با محوریت تلاوت سوره فجر به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور برادران و خواهران در مسجد عباسیه به همت فعالان این کانون برگزار شد.
شناسه خبر : 1022697 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برنامه قرآنی «فجر فاطمی» با محوریت تلاوت سوره فجر به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور برادران و خواهران در مسجد عباسیه به همت فعالان این کانون برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: این برنامه معنوی با هدف تبیین اهداف آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در بین نسل جوان و آگاهی بخشی به نسل جوان از توطئه ها و دسیسه های دشمنان در قبال انقلاب اسلامی است.

 

وی اعلام داشت: امروز نیز نسل جوان با شور و خروش در صحنه های انقلاب حضور دارند و حرکت عظیم ملت ایران در سال 57 را پشتیبانی می کنند.

 

شیرپور ادامه داد: این برنامه انقلابی به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت افزود: این انقلاب مولد اسلام و قرآن کریم است و چنین برنامه های قرآنی می تواند انس نوجوانان و جوانان را با این کتاب آسمانی بیشتر کند.

 

شیرپور عنوان کرد: فعالان این کانون طی ماه های اخیر فعالیت های چشمگیری در مشارکت برای طرح ملی «ایران قوی» داشته اند و تلاش کرده ایم که بازتاب مناسبی از برنامه های کانون در سامانه بچه های مسجد داشته باشیم.

پایان پیام/ 365