تهیه و آماده سازی ۸۰ بسته معیشتی متبرک رضوی به همت بچه های مسجد امام حسین(ع)
تهیه و آماده سازی ۸۰ بسته معیشتی متبرک رضوی به همت بچه های مسجد امام حسین(ع)

تهیه و آماده سازی ۸۰ بسته معیشتی متبرک رضوی به همت بچه های مسجد امام حسین(ع)

همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر و به همت بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان ۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی متبرک رضوی جهت توزیع بین نیازمندان تهیه شد.
شناسه خبر : 1022110 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان یکی از مساجد تراز اسلامی در زنجان محسوب می شود که در تهیه و توزیع کمک های مردمی در بین نیازمندان جزء مساجد فعال است.

 

این مسجد با همکاری بچه های مسجد و خیرین از زمان شیوع ویروس کرونا، بسته های غذایی آماده و در بین نیازمندان توزیع می کنند.

به همین منظور همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر و به همت بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان 80 بسته معیشتی و بهداشتی متبرک رضوی جهت توزیع بین نیازمندان تهیه شد.

 

تهیه و آماده سازی 2 دستگاه یخچال و دو دستگاه اجاق گاز برای تکمیل دو فقره جهیزیه جهت اهدا به خانواده های نیازمند همزمان با دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه الزهرا«س» از دیگر اقدامات اصحاب این مسجد است.

 

همچنین به همت بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در آستانه دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) مسجد تزئین و فضاسازی شد.

تهیه و آماده سازی 2 سرویس قابلمه تفلون هفت پارچه و 2 سرویس قابلمه و ماهی تابه برای خانواده های نیازمند همزمان با ولادت حضرت زهرا«س» و دهه فجر توسط گروه جهادی پایگاه خواهران طاهره از دیگر اقدامات این مسجد است.

 

تهیه و آماده سازی یک دستگاه آرام پز و پلوپز،یک دست لیوان پارچ،یک سرویس کارد آشپزخانه برای نیازمندان توسط گروه جهادی طاهره و تهیه و آماده سازی 2 سرویس آرکوپال 26 پارچه برای خانواده های نیازمند، یک ساعت دیواری و دو تخته پتو همزمان با ولادت حضرت زهرا«س» و دهه فجر نیز توسط اصحاب این مسجد در کارنامه بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان ثبت شده است.

پایان پیام/ 73