۵۰ بسته لوازم التحریر در بین بچه های کار توزیع شد
۵۰ بسته لوازم التحریر در بین بچه های کار توزیع شد

۵۰ بسته لوازم التحریر در بین بچه های کار توزیع شد

چادرنشین گفت: ۵۰ بسته لوازم التحریر در بین بچه های کار توزیع شد و این کار با همکاری اداره بهزیستی شهرستان نکا و کانون امام علی(ع) و در آستانه دهه فجر اجرایی شد.
شناسه خبر : 1021683 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: توزیع بسته های لوازم التحریر و انجام این حرکت خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: توزیع بسته های لوازم التحریر شامل خودکار، کیف، دفتر و مداد و ملزومات مدرسه و تحصیل بود که با حضور امام جمعه نکا و مسئولان در بین بچه های کار منطقه مهرگان نکا توزیع شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با این حرکت خداپسندانه بتوانیم از خدمات فرهنگی این دانش آموزان برای حضور در فعالیت های فرهنگی مساجد تقدیر و قدردانی کرده و آنان را به سمت این امور فرهنگی سوق دهیم.

چادرنشین گفت: 50 بسته لوازم التحریر در بین بچه های کار توزیع شد و این کار با همکاری اداره بهزیستی شهرستان نکا و کانون امام علی(ع) و در آستانه دهه فجر اجرایی شد.

وی  یادآور شد: بسته کیف و لوازم التحریر همزمان با روزهای ابتدایی سال تحصیلی هم در بین دانش آموزان نیازمند کوی مهرگان نکا توزیع شده بود.

 

پایان پیام/ 175