سروده‌های انقلابی از ماذنه های مساجد گیلان طنین انداز شد
سروده‌های انقلابی از ماذنه های مساجد گیلان طنین انداز شد

سروده‌های انقلابی از ماذنه های مساجد گیلان طنین انداز شد

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از پخش سروده‌‌های انقلابی همزمان با سالروز تاریخی ورود امام خمینی(ره) به میهن از ماذنه‌های مساجد گیلان خبر داد.
شناسه خبر : 1021607 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک آغاز چهل و دومین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مساجد را پایگاه شکل‌گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهارداشت: مساجد همواره در برنامه‌های گرامیداشت انقلاب اسلامی پیشقدم بوده و این برنامه‌ها با مشارکت مردم برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به آذین‌بندی و نصب پرچم در مساجد و محیط پیرامون آن از اجرای برنامه‌ها با رویکرد امیدآفرینی خبرداد و بیان کرد: در نخستین روز از دهه فجر و همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن سروده‌های انقلابی از ماذنه‌های مساجد گیلان پخش شد.

 

وی همچنین از توزیع هزار و۶۰۰ بست گوشت بین کانون‌های مساجد گیلان خبرداد و اظهارکرد: سومین مرحله از توزیع بسته‌های گوشت قربانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر از امروز آغاز شد.

 

رضوانی‌نژاد ادمه داد: زنان سرپرست خانوار عضو کانون‌های مساجد و مراکز حمایتی در اولویت توزیع این بسته‌ها با همکاری کانون خیریه حضرت خدیجه(س) قم هستند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر در قالب طرح ملی ایران قوی و بر اساس رواق‌های دوازده‌گانه نور، دانش، کتاب، همدلی، رسانه، سرود، نمایش، فیلم، ترنج، قلم، کارآفرینی، فن آوری برگزار می‌شود افزود: تبیین گام دوم انقلاب، امیدآفرینی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات از رویکردهای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان عطرافشانی مزار مطهر با حضور اعضای کانون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از دیگر برنامه‌های نخستین روز از دهه مبارک فجر اعلام کرد و عنوان داشت: برگزاری محفل انس با قرآن و قرائت دسته جمعی سوره مبارکه فجر در قالب طرح تلاوت نور در فضای مجازی نیز امروز به همت کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

 

وی تجلیل از خانواده شهدا و هنرمندان انقلابی در مسجد، مسابقه کتابخوانی از کتاب «آینده انقلاب اسلامی» اثر استاد شهید مطهری به‌صورت مجازی و اجرای برنامه خاطره‌گویی توسط راویان حاضر و تاثیرگذار در دوران انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌هایی اعلام کرد که از امروز آغاز شده و در طول دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/ 84