برنامه های دهه فجر کانون روستای اومال نکا تشریح شد
برنامه های دهه فجر کانون روستای اومال نکا تشریح شد

برنامه های دهه فجر کانون روستای اومال نکا تشریح شد

کارگر اومالی با بزرگداشت دهه فجر به تشریح برنامه های دهه فجر کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا پرداخت.
شناسه خبر : 1021402 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۳:۰۵

«آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا با تبریک فرارسیدن دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای جوانان و نوجوانان و نسل جدیدی است که هیچ شناختی از انقلاب و دستاوردهای آن ندارند.

 

مدیر مسئول کانون های فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: تلاش و کوشش آنانی که انقلاب کردند؛ جان و خون دادند تا این ارزش ها و آرمان های انقلاب حفظ و به نسل های بعدی منتقل شود؛ مهمترین وظیفه ما در قبال انقلاب است.

 

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در دوران خفقان طاغوت با روشنگری ها و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همراهی مردم به پیروزی رسید و اکنون هم تاریخ و آنچه در انقلاب گذشته است نیازمند بازبینی برای نسل جدید است.

 

کارگر اومالی گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی با رهبری امام راحل بوده است که در شکل گیری، ایجاد انقلابی مردمی برمبنای دین بوده است و هیچ گاه دین از انقلاب ما جدا نبوده است و اکنون در شرایطی که دشمنان تلاش دارند تا دین را از انقلاب ما جدا کنند؛ این مهم نیازمند تبیین است.

 

 وی در پایان سخنان خود با بزرگداشت دهه فجر به تشریح برنامه های دهه فجر کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا پرداخت و یادآور شد: برگزاری مسابقه روزنامه دیواری از انقلاب، برپایی نشست های بصیرتی و روشنگری در بین نسل جدید، تجلیل از کادر درمان و مسابقه ورزشی مجازی انفرادی دفاع شخصی مخصوص بانوان با همکاری سپاه برگزار می‌شود از جمله برنامه های کانون روستای اومال نکاست.

پایان پیام/ 175