ستاد فهمای مازندران درصدد عمل به تعهدات خود در طرح ملی « ایران قوی» است
ستاد فهمای مازندران درصدد عمل به تعهدات خود در طرح ملی « ایران قوی» است

ستاد فهمای مازندران درصدد عمل به تعهدات خود در طرح ملی « ایران قوی» است

حجت الاسلام نعمتی قرا گفت: کانون مساجد مازندران تلاش دارد تا به تعهدات خود در فهما و طرح ملی ایران قوی عمل کند و تا براساس دستورالعمل ها برنامه ها به درستی اجرایی شود.
شناسه خبر : 1021327 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» امروز(11بهمن) در جلسه شورای اداری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران اظهار کرد: حضور و بروز استان ها در ایران قوی مهم است و استان مازندران هم در این بخش با تمام توان پای کار خواهد بود و تلاش داریم تا در این راستا موفقیت های لازم شامل حال استان مازندران شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران افزود: ایران قوی در استان مازندران به همت 9کارشناس از ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران با همراهی55رابط از بین کانون‌های مساجد استان در 22 شهرستان در حال اجراست تا کانون مساجد در رقابتی سالم نقش آفرینی کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون مساجد مازندران تلاش دارد تا به تعهدات خود در فهما و طرح ایران قوی عمل کند و تا براساس دستورالعمل ها برنامه ها اجرایی شود.

 

حجت الاسلام نعمتی گفت: تلاش داریم تا اشکالات ما در اجرای طرح ایران قوی برطرف شود و تا پایان زمان باقیمانده برای اجرای طرح، بیشترین کار انجام شود و موفقیت حاصل و سامانه به روز شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران به اجرای دومین رویداد ملی فهما با عنوان ایران قوی اشاره کرد و ادامه داد: این طرح در گام دوم انقلاب اسلامی متشکل از ۴۰ عنوان برنامه انسجام‌یافته است که این برنامه‌ها در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق طراحی‌شده‌اند.

پایان پیام/ 175