سنگ بنای ستاد کانون مساجد در استان ها فهمای یک و ایران قوی است
سنگ بنای ستاد کانون مساجد در استان ها فهمای یک و ایران قوی است

سنگ بنای ستاد کانون مساجد در استان ها فهمای یک و ایران قوی است

براتی گفت: سنگ بنای ستاد کانون مساجد در استان ها فهمای یک و ایران قوی است و باید در این بخش با همت والا وارد عمل شده تا به نتیجه مطلوب برسیم.
شناسه خبر : 1021322 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«حسین براتی» امروز(11بهمن) در جلسه شورای اداری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران اظهار کرد: تمرکز بر بحث ایران قوی مهم است و نگاه برای فعالیت های سال آینده برای استان مازندران و استان های مختلف کشور، بحث فهما یک و ایران قوی است که از آن منظر به استان نگاه می شود.

 

سرپرست دبيرخانه شوراي سياست‌گذاري ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: تغییر مدیریت ها افت شدیدی به کار می دهد و شیوع ویروس کرونا و فوت همکارمان در مازندران دست در دست هم داده است که شرایط مازندران در ایران قوی با توجه به پیشینه و توقع نباشد و باید تلاش شود.

 

وی تصریح کرد: در ایام باقیمانده برای اجرای ایران قوی باید تمرکز شود و همت جهادی انجام شود و با علاقه در اجرای این کار وارد کار شده و تلاش شود و با جدیت کار دنبال شود و از بچه های مسجد همین توقع است.

 

به گفته براتی، به دلیل محدودیت های زمانی و کمبود نیروی انسانی، بهره گیری از شبکه رابطین مهم است و بخش زیادی از وظایف ما را پوشش داده و کمک کار ما خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه کانون های مساجد در زمان باقیمانده باید آیتم های امتیازآور را مورد توجه بیشتری داشته باشند، افزود: توجه به کانون های شاخص برای کسب جایگاه در این طرح مهم است.

 

سرپرست دبيرخانه شوراي سياست‌گذاري فهمای کشور با بیان اینکه سنگ بنای ستاد کانون مساجد در همه استان ها فهمای یک و ایران قوی است، افزود: تنوع فعالیتی کانون مساجد مهم است و باید در این بخش تلاش شود تا با تنوع در کارها، تلاش های بیشتری برای اجرای برنامه ها انجام شود.

 

وی باتاکید براینکه فعالیت های کانون های مساجد برای کسب جایگاه در ایران قوی باید در سامانه بچه های مسجد ثبت شود، گفت: به دلیل کمبود بودجه در سال گذشته تعهدات ما در فهما یک نسبت به کانون ها ادا نشد و امیدواریم با ثبت فعالیت ها در طرح ایران قوی، کانون ها از حمایت مالی بهره مند شوند .

 

براتی همچنین با تسلیت درگذشت مظلومانه و غریبانه حجت الاسلام کمیجانی کارشناس کانون مساجد مازندران یادآور شد: مرگ با همه تکراری بودنش همواره برای ما ناگهانی و عجیب است و امیدواریم خداوند متعال این مرحوم را به حرمت حضرت زهرا(س) و امام جعفر صادق(ع) که رشد یافته این مکتب بودند مورد رحمت خاصه خود قرار دهد و فرزندان باقیات صالحات ایشان باشند و به خانواده و همکاران صبر و آرامش و سلامت عطا کند.

پایان پیام/ 175