اتمام داوری آثار ارسالی به هفتمین سوگواره ملی «علمدار کربلا»
اتمام داوری آثار ارسالی به هفتمین سوگواره ملی «علمدار کربلا»

اتمام داوری آثار ارسالی به هفتمین سوگواره ملی «علمدار کربلا»

حجت الاسلام و المسلمین چراغی‌پور با بیان اینکه ۱۷۰ اثر به دبیرخانه سوگواره ملی علمدار کربلا رسیده است، از پایان داوری آثار ارسالی به هفتمین دوره از این سوگواره خبر داد.
شناسه خبر : 1021253 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۲

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، گفت: داوری 170 اثر ارسالی به هفتمین سوگواره ملی  «علمدار کربلا» به پایان رسید که براساس اعلام هیئت داوران این سوگواره 6 نفر به عنوان شایسته تقدیر برگزیده شدند.

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام، با بیان اینکه این 6 نفر از 6 استان کشور منتخب شده اند افزود : آثار ارسالی به این سوگواره در بخش آواها و نواها و در رشته های مداحی، نوحه خوانی، لالایی خوانی، چاووش‌خوانی بودند.

 

وی، با بیان اینکه در صدد هستیم تا مراسم اختتامیه این سوگواره در ایام الله دهه فجر  با حضور مسوولین کشوری و استانی برگزار شود، تصریح کرد:استان ایلام هفتمین سال است که میزبان برگزاری سوگواره ملی علمدار کربلا با محوریت شخصیت حضرت ابو الفضل العباس(ع) است.

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام یاد آور شد: هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا در دو سال اخیر در بخش آواها و نواهای عاشورایی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، خاطر نشان کرد: سوگواره ملی علمدار کربلا، هر ساله با حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام و  روابط عمومی حرم حضرت ابو الفضل العباس(ع)  برگزار می شود.

پایان پیام/ 9