اجرای طرح توزیع گوشت قربانی در سالروز وفات ام البنین (س)
اجرای طرح توزیع گوشت قربانی در سالروز وفات ام البنین (س)

اجرای طرح توزیع گوشت قربانی در سالروز وفات ام البنین (س)

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در قالب طرح توزیع گوشت قربانی، یک راس گاو نذری ذبح شد.
شناسه خبر : 1020713 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۱۶

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در قالب طرح توزیع گوشت قربانی، یک راس گاو نذری ذبح شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در همین راستا گوشت های قربانی در بسته های یک کیلویی بسته بندی شده و درب منزل ۷۰ نفر از خانوارهای نیازمند ساکن یکی از روستاهای محروم رودبار جنوب تحویل شد.



وی بیان کرد: از آنجایی که با توجه به شرایط کرونایی امکان برپایی مجلس عزاداری برای این بانوی بزرگوار نبود بنابراین تصمیم گرفتیم با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم هزینه مراسم عزاداری را صرف تهیه گوشت برای نیازمندان کنیم.



حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: طرح توزیع گوشت قربانی با تاسی از سیره حضرت علی (ع ) و بانو ام البنین (س) در دستگیری از فقرا و مستمندان اجرا شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: حضرت ام البنین (س) اسوه ایثار و استقامت است و مادران این سرزمین می توانند با تاسی از سیره این بانوی بزرگوار فرزندانی در تراز اسلام و انقلاب تربیت کنند.



وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم همواره یاد و خاطره حضرت ام البنین (س) و دیگر بانوان نمونه و برجسته تاریخ اسلام را زنده نگه داریم.

پایان پیام/ 586