۱۲۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان زنجانی توزیع شد
۱۲۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان زنجانی توزیع شد

۱۲۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان زنجانی توزیع شد

در راستای دستگیری از نیازمندان و به همت کانون های مساجد زنجان و با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا ۱۲۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.
شناسه خبر : 1020067 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در آستانه فرارسیدن دهه فجر و لبیک به فرمان رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا 1200 بسته گوشت توسط 15 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در بین نیازمندان توزیع شد.

 

نیازمندان شناسایی شده توسط کانون های مساجد استان زنجان علاوه بر دریافت بسته های گوشت توزیعی که با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا انجام شد، از بسته های معیشتی که توسط خیرین در مساجد تهیه می شود نیز بهره مند شدند.

 

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی در طول چندماه گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

در راستای کمک به نیازمندان طرح مشترک توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

 

این طرح در چند مرحله انجام شده است و امروز برای سومین بار متوالی 1200 کیلوگرم گوشت گرم توسط 15 باب از کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در بین نیازمندان توزیع شد.

 

 

پایان پیام/ 693