تجلیل از ۷۲ مادر شهید به همت ستاد فهمای استان تهران/ توزیع ۱۵۰ بسته حمایتی میان نیازمندان
تجلیل از ۷۲ مادر شهید به همت ستاد فهمای استان تهران/ توزیع ۱۵۰ بسته حمایتی میان نیازمندان

تجلیل از ۷۲ مادر شهید به همت ستاد فهمای استان تهران/ توزیع ۱۵۰ بسته حمایتی میان نیازمندان

حجت الاسلام قدیریان با اشاره به تجلیل از مادر۷۲ شهید در سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) گفت: درقالب این برنامه بسته های حمایتی از سوی مادران شهدا به خانواده های بی بضاعت اهدا می شود.
شناسه خبر : 1019994 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۷

حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از تجلیل ستاد فهمای استان تهران از «مادران شهدا» خبر داد و اظهار کرد: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) در جهت تجلیل از مادران شهید و نیز عظمت بخشی به مقام آن حضرت( حضرت ام البنین(ع)) امروز(هشتم بهمن) مراسمی در یکی از بقاع متبرکه تهران برپا می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان کرد: در این مراسم به منظور قدردانی از مقام و منزلت مادران شهدا و حضرت ام البنین(ع)، از 72 مادر شهید با حضور مسئولین کشوری و فرماندهان لشکری تجلیل به عمل می آید.

 

حجت الاسلام قدیریان خاطر نشان کرد: در همین راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران اقدام به دستگیری و کمک به نیازمندان و خانواده های کم برخوردار محلاتشان خواهند کرد و در همین زمینه قرار است، دوعدد تبلت و 150 بسته ارزاق و مواد غذایی تهیه و در این مراسم تجلیل از طرف مادران شهدا به خانواده های نیازمند و مستمند تقدیم شود.

 

مدیرستاد فهمای استان تهران با اشاره به اجرای طرح «نذرسلامت» از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد پایتخت گفت: در چند روز گذشته طی مراسم باشکوهی از خادمین حوزه درمان و سلامت استان تهران تقدیر و بیش از 5 هزار بسته گوشت بین کادر درمان  و زحمت کشان حوزه سلامت تقدیم گردید و بسته2500 بسته گوشت نیز میان خانواده های کم برخوردار و بی بضاعت توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: این اقدام ارزنده از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران و موسسه حضرت خدیجه(س) استان قم و با همکاری برنامه «سمت خدا» شبکه سوم سیما با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مومنانه و رزمایش مواسات انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 40