بچه مسجدی ها در تدارک برنامه های ولادت حضرت زهرا (س)
بچه مسجدی ها در تدارک برنامه های ولادت حضرت زهرا (س)

بچه مسجدی ها در تدارک برنامه های ولادت حضرت زهرا (س)

محبوبه جبالبارزی گفت: با همدلی و همراهی اعضای کانون در حال تدارک برای تزیین مسجد و محله متناسب با ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و نیز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.
شناسه خبر : 1019784 تاریخ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۴

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که در آستانه میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم بنابراین ویژه برنامه هایی با محوریت این ۲ مناسبت اجرا می شوند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: در همین راستا با همدلی و همراهی اعضای کانون در حال تدارک برای تزیین مسجد و محله متناسب با ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و نیز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.



وی بیان کرد: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده در سالروز میلاد این بانوی بزرگوار، برگزاری جشن همراه با سخنرانی در باب سیره و سبک زندگی حضرت زهرا (س) است که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی است.



جبالبارزی ابراز کرد: علاوه بر این نیز قرار است بسته های شیرینی بسته بندی شده تهیه کرده و درب منازل نیازمندان تحویل دهیم تا در این ایام فرخنده کام آنها شیرین شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اضافه کرد: بر پایی ایستگاه های صلواتی در محلات سطح شهر و پخش مولودی از دیگر برنامه های مناسبتی این ایام است.



وی اظهار کرد: همچنین قرار است طرح ملی سه شنبه های تکریم را با تجلیل از مادر معظم شهیدان دستمرد اجرا کنیم.



جبالبارزی ادامه داد: جزء خوانی قرآن کریم یکی دیگر از برنامه های سالروز ولادت حضرت زهرا (س) است که به همت بانوان مسجدی کانون اجرا شده و ثواب تلاوت آیات نور به ساحت مقدس آن بانوی بزرگوار هدیه می شود.




مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: قصد داریم به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه مجازی انقلاب ما انفجار نور بود را برگزار کنیم.




وی ابراز کرد: در همین راستا تعدادی سوال با محوریت انقلاب اسلامی طرح شده که از طریق گروه مجازی کانون منتشر می شوند و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ های صحیح خود را برای ما ارسال کرده و به قید قرعه از جوایز مسابقه انقلاب ما انفجار نور بود، بهره مند شوند.



جبالبارزی در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای این برنامه ها، معرفی شخصیت و سیره حضرت زهرا (س) و نیز آشنایی نوجوانان و جوانان با انقلاب اسلامی و اهداف آن است.

پایان پیام/ 586