فعالان کانون فرهنگی هنری صداقت برای یک دانش آموز نیازمند تبلت اهدا کردند
فعالان کانون فرهنگی هنری صداقت برای یک دانش آموز نیازمند تبلت اهدا کردند

فعالان کانون فرهنگی هنری صداقت برای یک دانش آموز نیازمند تبلت اهدا کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صداقت روستای بابک گفت: یک دستگاه تبلت به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری صداقت برای یک دانش آموز نیازمند این روستا خریداری و اهدا شد.
شناسه خبر : 1018929 تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

«صاحبعلی معصومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یک دستگاه تبلت به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری صداقت برای یک دانش آموز نیازمند این روستا خریداری و اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صداقت روستای بابک تصریح کرد: این اقدام خیرخواهانه در راستای تشویق دانش آموزان به ادامه تحصیل و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای آموزش است.

 

وی اعلام داشت: این حرکت خداپسندانه برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا است و امیدواریم بتوانیم به این رهنمودها عمل کنیم.

 

معصومی تاکید کرد: بیماری کرونا روزهای سختی را در برابر همه مردم قرار داده است و آنهایی از این روزهای سخت بیرون خواهند آمد که با همدلی به همدیگر کمک کنند و از دست های ناتوان اقشار ضعیف بگیرند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صداقت روستای بابک افزود: خیرین مشارکت بسیار خوبی در این اقدام خیرخواهانه داشتند و از همیاری آنها در این زمینه سپاسگزاریم.

 

با اهدا این تبلت تاکنون 6 کانون فرهنگی هنری روستایی و 4 کانون فرهنگی هنری شهری در استان اردبیل برای دانش آموزان نیازمند تبلت اهدا کرده اند.

پایان پیام/ 365