برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری ایام شهادت حضرت زهرا (س) در کانون «منتظران ظهور» کازرون
برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری ایام شهادت حضرت زهرا (س) در کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری ایام شهادت حضرت زهرا (س) در کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفیعی گفت: مراسم عزاداری و سوگواری ایام شهادت حضرت زهرا (س) به مدت سه شب در کانون فرهنگي هنري منتظران ظهور کازرون برگزار می شود.
شناسه خبر : 1016136 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۳

«محمدجعفر شفیعی»، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: سیره حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جامعه امروز بشری است و جامعه اسلامی ما باید در این راستا و الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام حركت كند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه بانوان باید فاطمه (س) را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) در حقیقت آیینه تمام ‌نمای رفتار، اخلاق و تدبیر یك زن مسلمان هستند و شناخت بهتر و بیشتر زندگی حضرت زهرا (س) می‌تواند ما را در عرصه‌ه ای مختلف فردی و اجتماعی و کسب سعادت دنیوی و اخروی کمک کند.

وی با بیان اینكه زندگی حضرت زهرا (س) برای همه ما یک درس است، تصریح کرد: تاثیرپذیری بانوان جامعه از زندگی این بانوی بزرگ اسلام برای داشتن یک زندگی سالم، تحكیم بنیان خانواده، مدیریت درست خانه و خانواده در امور اقتصادی و اجتماعی بسیار اثربخش خواهد بود.

شفیعی با بیان اینكه یکی از مهم ترین و بارزترین رفتارهای حضرت زهرا (س)، بحث دفاع از ولایت است، خاطرنشان کرد: امروز دفاع از ولایت‌ فقیه بر همه واجب بوده و اگر آن روز حضرت زهرا (س) آن‌ گونه از ولایت دفاع کرد، ما هم بایستی راه ایشان را ادامه داده و مدافع ولایت و رهبری باشیم.

وی گفت: مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) و فاطمیه دوم همزمان با گرامیداشت شهدای عملیات «کربلای 5» و بزرگداشت نخستین سالروز شهادت شهید «سلیمانی»، با سخنرانی حجت الاسلام معمار و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، از جمعه 26 دی به مدت سه شب راس ساعت 19 در مسجد «الزهرا (س)» با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی، به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در راستای طرح ملی «ایران قوی»، برگزار می شود.

پایان پیام/ 130