اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)
اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

حجت الاسلام موسی سالاری گفت:یکی از برنامه های مرکز نیکوکاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و کانون فرهنگی هنری شهید درسته، اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت این بانوی کریمه است.
شناسه خبر : 1015638 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۲۷

حجت الاسلام «موسی سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که اولویت برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) کمک مومنانه به نیازمندان است، گفت: یکی از برنامه های مرکز نیکوکاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و کانون فرهنگی هنری شهید درسته، اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت این بانوی کریمه است.




امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای توکل آباد کهنوج افزود: به همین منظور با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) ۳ هزار پرس غذای نذری با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف بسته بندی درب منازل نیازمندان تحویل می شود.
 



وی بیان کرد: همچنین کیسه های آرد خریداری شده که با کمک بچه های مسجدی کانون در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود و علاوه بر این نیز چندین دست لباس گرم، کیف و کفش در بین کودکان و نوجوانان بی سرپرست و محروم توزیع می شود.



حجت الاسلام سالاری ابراز کرد: قرار است به همت بانوان مسجدی آش نذری پخت شده و در سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) درب منازل اهالی محله مسجد تحویل شود.




امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای توکل آباد کهنوج اظهار کرد: علاوه بر این نیز مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی در شب شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.




وی یادآور شد: در دهه اول فاطمیه نیز مراسم عزاداری برگزار شده و به کمک های مومنانه در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.




حجت الاسلام سالاری در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای ویژه برنامه های دهه اول و دوم فاطمیه، معرفی شخصیت والای حضرت زهرا (س) و ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه است.

پایان پیام/ 586