نشست هم اندیشی «ایران قوی» در قاین برگزار شد
نشست هم اندیشی «ایران قوی» در قاین برگزار شد

نشست هم اندیشی «ایران قوی» در قاین برگزار شد

نشست هم انديشي ايران قوي با هدف تقويت فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان قاین برگزار شد.
شناسه خبر : 1014738 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، نشست آموزشی و توجیهی رابطین کانون های فرهنگی هنری شهرستان قاین برای تقویت فعالیت‌های این کانون ها در زمینه طرح ملی «ایران قوی» با حضور کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه یکی از کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی ضمن تشریح طرح ایران قوی بر اهميت ثبت فعاليت کانونها در سامانه بچه های مسجد و جديت در پيگيری مجوزهای الکترونیکی کانونها تأکید کرد. در ادامه از کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) وکانون فرهنگی و هنری جوانان آل صادق (ع) قاین بازدید شد.

 

همچنین کارشناسان ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان بازدیدی را از کارگاه تولید ماسک کانون فرهنگی مسجد غدیر قاین انجام دادند.

 

گفتنی است در دومین سال فعالیت فهما(فرهنگ و هنر مساجد ایران) محور فعالیت کانون‌های مساجد براساس طرح «ایران قوی» انجام می شود.  محورهای این طرح شامل قرآن و سیره اهل بیت (ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزم ایران اسلامی است که در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق و با برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ساختاری در حال اجرا است.

 

«ایران قوی» با بسترسازی برای مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، درصدد تقویت مولفه های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد است و در این راستا اهدافی نظیر شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه، امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی را دنبال می کند.

پایان پیام/ 375