ارتباط بیشتر با رابطین کانون های مساجد، باید در دستور کار قرار گیرد
ارتباط بیشتر با رابطین کانون های مساجد، باید در دستور کار قرار گیرد

ارتباط بیشتر با رابطین کانون های مساجد، باید در دستور کار قرار گیرد

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی با اشاره به اینکه ارتباط با کانون های فعال و رابطین باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: ارتباط بیشتر با رابطین کانون های مساجد باید در دستور کار قرار گیرد.
شناسه خبر : 1014309 تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» امروز (دوشنبه 22 دی) در جلسه ویدئو کنفرانس طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد، گفت: نکات گفته شده از سوی مدیر ستاد فهما استان فارس و سایر استان ها، یادداشت شد و پیگیری می شود.

رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه ورود اطلاعات در سامانه «ایران قوی» توسط استان فارس، باید سرعت گیرد، تاکید کرد: باید از ظرفیت رابطین استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه کنترل، نظارت و ارتباط باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: ارتباط مستمر با کانون های برتر همچون «سفیران نور»، «شهید عبدالهی» و «سیدالشهدا (ع)» باید در دستور کار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی با یادآوری این مطلب کانون های جهرم، خرامه و اقلید فعالیت خوبی دارند، یادآور شد: ارتباط با کانون های فعال و رابطین باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال رفع مشکلات پورتال هستیم، تاکید کرد: اصل رقابت بر اساس بضاعت موجود است اما باید اهتمام ویژه در کار شکل گیرد.

پایان پیام/ 130