یادواره شهدای مقاومت در مسجد ابوذر زنجان برگزار شد
یادواره شهدای مقاومت در مسجد ابوذر زنجان برگزار شد

یادواره شهدای مقاومت در مسجد ابوذر زنجان برگزار شد

همزمان با ایام فاطمیه و فرارسیدن اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، مراسم یادواره شهدای مقاومت در مسجد ابوذر زنجان برگزار شد.
شناسه خبر : 1011217 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به همت بچه های مسجد ابوذر زنجان، ویژه برنامه عزاداری و سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و یادواره شهدای مقاومت شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مسجد برگزار شد.

 

در این یادواره که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار شد، حجت الاسلام اسماعیلی، در خصوص نقش شهدا در اقتدار و عزت ایران اسلامی سخنرانی کرد.

وی با اشاره به خصوصیات سردار دل ها، ولایتمداری بی‌چون و چرا را از خصوصیات سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: اگر انسان مقام ولایتمداری خود را تقویت کند، اخلاص وی افزایش یافته و ارزشمندتر می‌شود.

 

حجت الاسلام اسماعیلی شجاعت، فداکاری و مهربانی و کارآمدی سردار سلیمانی را ناشی از ولایتمداری سردارعنوان و تصریح کرد: مظلومیت و شجاعت بی‌نظیر در میادین مختلف پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از بارزترین ویژگی‌های مشترک سردار سلیمانی و آیت‌الله مصباح یزدی است.

در ادامه مادحین اهل بیت عصمت و طهارت به نوحه خوانی پرداخته و نمازگزاران و اصحاب مسجد به عزاداری و سوگواری پرداختند.

پایان پیام/ 693