برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی
برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی درباره برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: برگزاری دعای ندبه با حضور خادمان جمکران در جوار مزار سردار و یادبود قرآنی ازجمله این برنامه‌ها است.
شناسه خبر : 1009899 تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۲۱

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت  خبرگزاری شبستان درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران ویژه نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: صبح جمعه، 12 دی ماه همزمان با آئین دعای ندبه جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران بر مزار سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان حضور یافته و پرچم یالثارات الحسین(ع) را بر فراز مزار آن شهید بزرگوار به اهتزار درمی آورند.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: علاوه بر این، یادبود قرآنی نیز جمعه، 12 دی ماه با حضور چهره های بین المللی در مسجد مقدس جمکران بدون حضورم خاطب برگزار و از سیمای قرآن و صفحه مجازی مسجد به نشانی پخش می شود.

 

وی تاکید کرد: همچنین، قبل از اذان مغرب روز جمعه، 12 دی ماه از ساعت 16 و 45 دقیقه برنامه استغاثه به حضرت حجت(عج) و گرامیداشت حاج قاسم و ابومهدی المهندس بدون حضور مخاطب برگزار و از  رسانه ملی و صفحه اجتماعی مسجد مقدس جمکران پخش می شود.

 

حجت الاسلام حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر رونمایی از نشان و تندیس «یالثارات الحسین(ع)»، این نشان به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم به خانواده شهید محسن فخری زاده که نقشی بی بدیل در خروج آمریکا از منطقه و شکست هیمنه استکبار داشته است، اهدا می شود.

پایان پیام/ 9