برگزاری سوگواره یاس نبوی به همت کانون امام علی(ع) نکا تا پایان دی ماه
برگزاری سوگواره یاس نبوی به همت کانون امام علی(ع) نکا تا پایان دی ماه

برگزاری سوگواره یاس نبوی به همت کانون امام علی(ع) نکا تا پایان دی ماه

کارگر اومالی گفت: مهلت ارسال آثار برای سوگواره یاس نبوی کاری از کانون امام علی(ع) نکا پایان دی ماه است و علاقه مندان می توانند آثار خود را برای دبیرخانه مجازی این سوگواره ارسال کنند.
شناسه خبر : 1009505 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۳:۵۷

«آمنه کارگر اومالی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: سوگواره یاس نبوی کاری از کانون روستای اومال نکا گامی برای آشنایی با زندگی و راه و روش زندگی فاطمی است که باید در بین نسل های مختلف نهادینه شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: در برگزاری سوگواره یاس نبوی، هدف زنده نگه داشتن یاد و نام دخت نبی اکرم(ص) است که در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

کارگر تصریح کرد: سوگواره یاس نبوی در نکا در دو بخش کودک ( 6 تا 9 سال) و نوجوانان ( 10 تا 15 سال) برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را با موضوع فاطمه یگانه دختر پیامبر، فاطمه و سبک زندگی فاطمی و عزاداری، سوگواری و آیین های مذهبی فاطمی ارسال کنند.

 

وی با اعلام اینکه بخش های سوگواره یاس نبوی نکا در بخش قصه گویی در قابل معرفی کتاب، داستان کوتاه و شعرخوانی است، خاطر نشان کرد: علاقمندان آثار خود را حداقل در 5 دقیقه و حداکثر در 10 دقیقه با معرفی خود و نام و نام خانوادگی، سن و بخش شرکت در سوگواره به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

کارگر اومالی گفت: کودکان و نوجوانان می توانند هر داستان و خاطره ای در مورد حضرت فاطمه(س) را به نگارش در آورده و یا هر کتابی را با موضوع حضرت فاطمه (س) را به صورت قصه گویی معرفی کنند.

 

وی افزود: برای شرکت در سوگواره یاس نبوی، افراد می توانند به آدرس الکترونیکی soog.hosein@gmail.com  و یا شماره واتس اپ 09118248471 و یا به صورت لوح فشرده دی وی دی و سی دی به آدرس پستی نکا، خیابلن انقلاب کدپستی 4841863515 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا ارسال کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا یادآور شد: زمان ارسال آثار تا تاریخ 30 دی ماه اعلام شده و نتیجه داوری هم 12 بهمن ماه اعلام می شود.

پایان پیام/ 175