حضور ۱۰ نفر از کانون ام ابیها (س) در مسابقات قرآنی «مدهامتان»
حضور ۱۰ نفر از کانون ام ابیها (س) در مسابقات قرآنی «مدهامتان»

حضور ۱۰ نفر از کانون ام ابیها (س) در مسابقات قرآنی «مدهامتان»

کرمی با اشاره به اینکه ۱۰ نفر قاری و موذن از اعضای کانون فرهنگی و هنری ام ابیها (س) در مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کردند، گفت: این افراد با حضور در مسجد فایل های خود را ضبط و بر روی سامانه بچه های مسجد بارگذاری کردند.
شناسه خبر : 1007270 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۳

«حسین کرمی» با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان لنده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: با توجه به وجود استعدادهای درخشان قرآنی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان لنده، تعدادی از اعضای کانون ها در این مسابقات شرکت کردند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ام ابیها (سلام الله علیها) مسجد امام رضا (علیه السلام) لنده اظهار کرد: این دوره از مسابقات به صورت غیر حضوری بوده و صرفا شرکت کنندگان می تواننند از طریق بارگذاری آثار خود بر روی سامانه «بچه های مسجد» در مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه 10 نفر قاری و موذن از اعضای کانون فرهنگی و هنری ام ابیها (سلام الله علیها) در این مسابقات شرکت می کنند، ادامه داد: این افراد با حضور در مسجد امام رضا (علیه السلام) فایل های خود را ضبط و بر روی سامانه بچه های مسجد بارگذاری کردند.

کرمی برگزاری این مسابقات به صورت غیرحضوری با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه را ارزشمند دانست و اظهار امیدواری کرد، افراد شرکت کننده بتوانند رتبه های برتر در این مسابقات را کسب کنند.

پایان پیام/ 82