برگزاری مسابقه کتابخوانی« سردار دل‌ها» در کانون محمد رسول‌الله(ص) رستم آباد
برگزاری مسابقه کتابخوانی« سردار دل‌ها» در کانون محمد رسول‌الله(ص) رستم آباد

برگزاری مسابقه کتابخوانی« سردار دل‌ها» در کانون محمد رسول‌الله(ص) رستم آباد

همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه کتابخوانی« سردار دل‌ها» با معرفی کتاب « رفیق خوشبخت ما» در کانون فرهنگی هنری محمد رسول‌الله(ص) رستم آباد برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1006688 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

«سجاد جعفری» با اشاره به فعالیت‌های کتابخوانی کانون فرهنگی و هنری محمد رسول‌‌الله رستم‌آباد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این کانون با هدف افزایش سرانه مطالعه، برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی را در دستور کار دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری محمد رسوالله(ص) رستم آباد با بیان اینکه فعالیت‌های کتابخوانی کانون در شبستان فرهنگ و ذیل رواق کتاب برگزار می‌شود افزود: ابن مسابقه‌های کتابخولنی همزمان با مناسبت‌های ملی و مذهبی ویژه اعضای کانون برگزار می‌شود تا بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر لزوم ارتقا فرهنگ کتابخوانی در جامعه برداریم.

 

وی ادامه داد: در این راستا و همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه کتابخوانی« سردار دل‌ها» با معرفی کتاب « رفیق خوشبخت ما» در کانون فرهنگی هنری محمد رسول‌الله رستم آباد برگزار می‌شود.

 

جعفری با بیان اینکه « رفیق خوشبخت ما» بر اساس داستان‌ها و روایت‌های پراکنده از زندگی شخصی و سیاسی حاج قاسم سلیمانی نگارش شده است اذعان کرد: این کتاب با یک مقدمه و هشت باب، توسط سید عبدالمجید کریمی گردآوری شده است که هر قسمت آن داستان و روایتی جداگانه دارد.

 

وی مکتب حاج قاسم، خلاصه‌ای از زندگی نامۀ سردار، سردار راه قدس، آخرین میخ بر تابوت داعش، مرد روزهای سخت را از جمله باب‌های این کتاب برشمرد که نفرات برتر این مسابقه کتابخوانی ۱۳ دی ماه معرفی می‌شوند.

 

جعفری با بیان اینکه برگزاری این مسابقه دومین دوره از مسابقات کتابخوانی کانون بعد از مسابقه«سلام بر ابراهیم» است خاطرنشان ساخت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه می‌توانند به آدرس  pmr_۱۳۵۷@ در ایتا و گپ مراجعه کرده و يا در واتس اپ با شماره تلفن  09059103500 تماس بگيرند.

پایان پیام/ 84