برگزاری مسابقه از محتوای فعالیتی شبکه رابطین فهما و طرح ملی ایران قوی
برگزاری مسابقه از محتوای فعالیتی شبکه رابطین فهما و طرح ملی ایران قوی

برگزاری مسابقه از محتوای فعالیتی شبکه رابطین فهما و طرح ملی ایران قوی

مسابقه از محتوای فعالیتی شبکه رابطین فهما و طرح ملی ایران قوی دوشنبه هر هفته از طریق کانال(rabetin_fahma@) برگزار می شود.
شناسه خبر : 1006366 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانونهای مساجد خبرگزاری شبستان، ارتباط مجازی هفتگی با رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور عصر امروز دوشنبه اول دی ماه از طریق کانال اختصاصی شبکه رابطین فهما در پیام رسان «گپ» انجام شد.

 

در این ارتباط مجازی «مرتضی طاهریان»، معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های مساجد کشور اعلام کرد از این پس برقراری ارتباط با رابطین فهما از طریق کانال(rabetin_fahma@)  روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می شود.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های مساجد کشور بیان کرد: مسابقه ای نیز از محتوای فعالیتی شبکه رابطین فهما و طرح ملی ایران قوی برگزار می شود که سوالات این مسابقه دوشنبه هر هفته ساعت 19تا 20 در این کانال بارگذاری می شود و شرکت کنندگان یک ساعت فرصت دارند که به سوالات مسابقه پاسخ دهند و  هر هفته به 5 نفر از  برگزیدگان جوایزی اهدا می شود. این مسابقه تا پایان طرح ملی ایران قوی ادامه دارد.

 

طاهریان در ادامه این ارتباط مجازی گزارشی از میزان مشارکت شهرستان های هر استان در  بارگذاری و ثبت اطلاعات در طرح ملی ایران قوی ارایه کرد.

 

گفتنی است، طرح ملی «ایران قوی»‌ به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بازه زمانی هفته دفاع مقدس تا سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها در حال اجرا است و برترین های آن ۱۸ اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس ستاد فهما معرفی می شوند.

پایان پیام/ 40