کانون حضرت فاطمه (س) رشت به یاری نیازمندان شتافت
کانون حضرت فاطمه (س) رشت به یاری نیازمندان شتافت

کانون حضرت فاطمه (س) رشت به یاری نیازمندان شتافت

کانون حضرت فاطمه (س) رشت با اهدای بسته‌‌های کمک معیشتی و بسته‌های یلدایی به یاری نیازمندان شتافت.
شناسه خبر : 1006308 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۲۸

«ایران فلاح» با اشاره به اجرای طرح ملی «ایران قوی» در کانون فرهنگی هنری فاطمه (س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: برنامه‌های این کانون ذیل طرح ملی ایران قوی جهت کسب امتیاز در دومین رویداد ملی فهما به‌منظور انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور اجرا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه (س)رشت افزود: اجرای رزمایش همدلی و مواسات در قالب طرح ملی راهکار با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان با محوریت مسجد از برنامه‌های کانون است که تداوم دارد.

 

وی با بیان اینکه کمک‌های معیشتی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع می‌شود تصریح کرد: همزمان با شب یلدا نیز کمک به نیازمندان در دستور کار کانون قرار گرفت و ۱۵ بسته کمک معیشتی شامل برنج، قند، شکر، رب گوجه و حبوبات تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

فلاح اعلام کرد: همچنین ۱۰بسته ویژه شب یلدا با هدف شادکردن کودکان خانواده‌های نیازمند با همکاری خیران مسجد جامع آقا سیدحسن دارسازی تهیه و به آنان اهداشد.

 

وی در ادامه به اجرای طرح «دوشنبه‌های بهشتی» به همت کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه(س) اشاره و خاطرنشان ساخت: در قالب این طرح نشست‌های بصیرتی و نهج البلاغه‌خوانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد آقا سیدحسن دارسازی برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 84