توزیع بسته های معیشتی در بین کادر درمان به همت کانون روستای اومال نکا
توزیع بسته های معیشتی در بین کادر درمان به همت کانون روستای اومال نکا

توزیع بسته های معیشتی در بین کادر درمان به همت کانون روستای اومال نکا

کارگر از توزیع بسته های معیشتی در بین کادر درمان به همت کانون روستای اومال نکا خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی برای تجلیل از مجاهدت های کادر درمان در بین آنان توزیع شد.
شناسه خبر : 1006218 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۰

« آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام کرونا همراه مدافعین سلامت با کارهای فرهنگی و اجتماعی، سعی در مبارزه با ویروس کرونا داشتند و موفقیت های مختلفی حاصل شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: در ایام میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار هم کانون روستای اومال به اجرای برنامه ها و همچنین برنامه های جشن میلاد حضرت زینب (س) به صورت مجازی و حضوری البته با رعایت موازین بهداشتی پرداخت.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در بین کادر درمان خانه بهداشت روستای اومال نکا خاطر نشان کرد: برای قدردانی از مجاهدت های پرستاران و کادر درمانی، کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی در بین کادر درمان روستای اومال نکا توزیع شد.

 

کارگر گفت: به مناسبت شب یلدا به همت کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا و با کمک باشگاه فرهنگی ورزشی روستای اومال 50 بسته به ارزش ۳ میلیون ريال در راستای طرح ملی راهکار ذیل رواق همدلی طرح ملی «ایران قوی » تهیه و در بین کادر درمان خانه بهداشت روستا توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا یادآور شد: قدردانی از مجاهدت های کادر درمان یکی از وظایف مهم است و تقدیم بسته های معیشتی به کادر درمان خانه بهداشت روستای اومال بخش کوچکی از سهم ما در این دوران بوده است.

پایان پیام/ 175