اهدای ۷۰ بسته یلدایی به همت کانون امام رضا (ع) رشت
اهدای ۷۰ بسته یلدایی به همت کانون امام رضا (ع) رشت

اهدای ۷۰ بسته یلدایی به همت کانون امام رضا (ع) رشت

همزمان با شب یلدا کانون امام رضا(ع) رشت ۷۰ بسته یلدایی تهیه و بین خانوارهای نیازمند محل توزیع کرد.
شناسه خبر : 1006267 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۹

«سیدجمال سیدزاده» با تاکید بر لزوم همدلی و نوع‌دوستی در روزهای سخت کرونا به‌ویژه کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کروناویروس به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) کوی شهید چمران رشت از نخستین روزهای شیوع کرونا ویروس وارد میدان جهاد شده و کمک‌های مومنانه آنان به نیازمندان ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) کوی شهید چمران رشت افزود: از ابتدای رزمایش مواسات و همدلی بسته‌های کمک معیشتی به همت خیرین و بازاریان تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه همزمان با شب یلدا پویش «یلدای مهربانی» جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مسجد امام رضا(ع) راه‌اندازی شد تصریح کرد: در این راستا ۷۰ بسته یلدایی به‌همراه ماسک و مواد ضدعفونی کننده به ۷۰ خانوار نیازمند از کوی شهید چمراه اهدا شد.

 

سیدزاده با بیان اینکه این بسته‌های یلدایی شامل شیرینی، آجیل، میوه و هندوانه بود تصریح کرد: این کمک‌های مومنانه در قالب طرح ملی راهکار ذیل طرح ملی «ایران قوی» ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرا شد.

 

وی با اشاره به از اجرای طرح ملی غربالگری در مسجد امام رضا (ع) خاطرنشان ساخت: میز غربالگری کرونا به‌منظور تشخیص زودهنگام بیماری کرونا به همت اعضای کانون و پایگاه مقاومت بسیج در مسجد امام رضا(ع) دایر شد.

 

پایان پیام/ 84