توزیع ۱۵۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان در پویش یلدای همدلی
توزیع ۱۵۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان در پویش یلدای همدلی

توزیع ۱۵۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان در پویش یلدای همدلی

به همت خیرین و اهالی مسجد صاحب الزمان(عج) محله سعدی شمالی زنجان و در آستانه میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و شب یلدا، ۱۵۰ بسته گوشت قربانی و میوه در بین نیازمندان توزیع شد.
شناسه خبر : 1005643 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی مردم، مقام معظم رهبری خواستار همدلی و مواسات با نیازمندان شدند از همین روز مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه زنجان با محوریت مساجد اقدام به تهیه بسته های معیشتی و توزیع در بین نیازمندان شدند.

مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان نیز در بین مساجد پیشرو در تهیه اقلام غذایی و توزیع در بین نیازمندان قرار دارد و به همین منظور در آستانه میلاد حضرت زینب(س) و شب یلدا، 150 بسته گوشت قربانی و میوه تهیه و توزیع شد.

 

خیرین، اهالی منطقه سعدی شمالی و پایگاه حوراء مسجد صاحب الزمان(عج) زنجان این بسته ها را تهیه و بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان توزیع کردند.

همجنین اصحاب مسجد و اعضای پایگاه حوراء مسجد صاحب الزمان سعدی شمالی و حوزه شهید سیاری زنجان به مناسبت شب یلدا با کودکان سی پی مرکز آفرینش دیدار و هدایایی را تقدیم کردند.

مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان علاوه بر کمک های مردمی در برگزاری یادواره های شهدا نیز پیشگام است و در هفته دفاع مقدس و در راستای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی یادواره شهدای منطقه سعدی شمالی را برگزار کرد.

 

 

پایان پیام/ 693