مشارکت بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در «یلدای همدلی»
مشارکت بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در «یلدای همدلی»

مشارکت بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در «یلدای همدلی»

در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و شب یلدا بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگی زنجان ۲۱۰ بسته غذایی و بهداشتی جهت توزیع در بین نیازمندان آماده کردند.
شناسه خبر : 1005180 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با شیوع ویروس کرونا و فشارهای اقتصادی به اقشار آسیب پذیر جامعه تهیه مایحتاج زندگی برای برخی از خانواده های مناطق محروم و کم درآمد مشکل شده است از اینرو در آستانه شب یلدا بچه های کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان با همراهی خیرین محله با تهیه بسته های معیشتی و توزیع در درب این منازل، قلب های این خانواده را شاد می کنند.

به همین منظور در آستانه میلاد قهرمان کربلا حضرت زینب(س) و شب یلدا با حضور بچه های مسجد؛ بسته های غذایی و بهداشتی جهت تحویل به خانواده های نیازمند شهری و روستایی تحت پوشش آماده شده است.

 

بچه های این مسجد با همکاری خیرین محله ۲۱۰ بسته غذایی و بهداشتی جهت توزیع بین خانواده های نیازمند شناسایی شده در مناطق محروم شهری و روستایی تهیه کردند.

همچنین با همکاری اصحاب مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان، هزینه ویزیت و داروی یک بیمار نیازمند از خانواده های تحت پوشش پرداخت شد.

 

شناسایی و حمایت از خانواده های آسیب پذیر مناطق محروم شهری و روستایی توسط پایگاه بسیج انصارالمهدی(عج) و طاهره، کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع)، مرکز نیکوکاری شهید محسن حججی ، کانون فرهنگی شهدای هسته ای و هیئت عاشقان ولایت مسجدامام حسین(ع) کوی فرهنگ انجام می شود.

پایان پیام/ 73