استمرار طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون
استمرار طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

استمرار طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

شفیعی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا در قالب طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» از خانواده معظم شهید «ملک حسین شفیعی» تجلیل و قدردانی کردند.
شناسه خبر : 1004873 تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۱۱

«محمدجعفر شفیعی» با اشاره به اینکه اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا در قالب طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» از خانواده معظم شهید «ملک حسین شفیعی» تجلیل و قدردانی کردند، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مردم کشور عزیزمان برای برقراری جامعه مبتنی بر ارزش های اسلامی، بر اساس باورهای اسلامی و شیعی، حاضر بودند با شوق و شور مضاعفی و با انتخاب خود پذیرای شهادت شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به اینکه این طرح در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد، افزود: هر آنچه امروز انقلاب اسلامی دارد، از برکت مجاهدت و ایثارگری های شهدا و ایثارگران است و تجلیل از شهادت، در حقیقت لازمه حفظ انقلاب اسلامی و روحیه‌ مقابله با استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از الگوهای زیبای زندگی در سیره شهدای والامقام، برخورداری از فضایل و کمالات اخلاقی در تعاملات خانوادگی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: سبک زندگی شهدا، برای هر گوشه از زندگی مطلوب و شایسته، نکات بسیار مهمی را در پیش روی جویندگان سعادت قرار داده است و چنانچه کسی خواهان موفقیت در مسیر تربیت اخلاقی است، بدون شک مأنوس بودن با شیوه و روش تربیتی شهدا می تواند الگوی مناسبی برای او باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه انسان بایستی همواره قدردان زحمات کسانی باشد که امنیت و آسایش کشور را بر آرامش خود ترجیح دادند، تصریح کرد: تجلیل و احترام و خدمت به خانواده‌‌ معظم شهدای والامقام در واقع ترویج و نشر ارزشها و دستاوردهای اسلام و تضمین کننده انقلاب اسلامی است.

گفتنی است شهید «ملک حسین شفیعی» در یکم تیرماه سال 41 در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود و در تاریخ هشتم تیرماه سال 66 در عملیات «بیت المقدس 7» در منطقه ماهوت کردستان به فیض والای شهادت نایل شد.

پایان پیام/ 130