سه شنبه های مهدوی در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان برگزار شد
سه شنبه های مهدوی در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان برگزار شد

سه شنبه های مهدوی در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان برگزار شد

سه شنبه های مهدوی روزهای سه شنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.
شناسه خبر : 1004123 تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد امام حسین(علیه السلام) گلشهر زنجان در سال 92 و در مساحت 300 مترمربع به دست راه و شهرسازی و کمک های مردمی احداث شده است.

 

این مسجد در ابتدای امر به جهت ادای فریضه نماز احداث گردید ولی با استقبال جوانان در کنار مسجد پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی و هنری حیدرکرار ایجاد شد.

قبل از راه اندازی کانون فرهنگی و هنری حیدر کرار فعالیت های فرهنگی در مسجد انجام می شد ولی از زمانی که این کانون در مسجد راه اندازی شده است، فعالیت های فرهنگی ساماندهی شد.

 

کانون فرهنگی و هنری حیدرکرار در سال 96 تاسیس شد و جمع کثیری از جوانان و نوجوانان در برنامه های آن شرکت می کنند ولی از زمان شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمع در مساجد برنامه های این مسجد نیز به صورت حضوری، مجازی ادامه دارد.

یکی از برنامه های مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان، سه شنبه های مهدوی است که به همت بچه های کانون فرهنگی و هنری حیدر کرار و با همکاری امام جماعت آن اجرا می شود.

 

در سه شنبه‌های مهدوی که از سه شنبه ی هفته‌ی گذشته با همکاری هیئات امنا و اصحاب مسجد برپا شده است، دعای توسل به نیت امام زمان(عج) تلاوت شد.

 

حجت الاسلام حیاتی امام جمعه مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان به عنوان سخنران به تشریح ویژگی های منتظران ظهور و ضرورت زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) پرداخت.

پایان پیام/ 73