کارآفرینی برای بچه‌های مسجد و تولید اپلیکیشن دو زمینه همکاری با مرکز شتاب‌دهنده امید
کارآفرینی برای بچه‌های مسجد و تولید اپلیکیشن دو زمینه همکاری با مرکز شتاب‌دهنده امید

کارآفرینی برای بچه‌های مسجد و تولید اپلیکیشن دو زمینه همکاری با مرکز شتاب‌دهنده امید

عبادی با اشاره به زمینه‌های همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد با با مرکز شتاب‌دهنده امید، گفت: کارآفرینی برای بچه‌های مسجد و تولید اپلیکیشن می‌تواند از این عرصه‌ها باشد
شناسه خبر : 1003512 تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «جواد عبادی» در دیدار با مدیرعامل و معاونان مرکز شتاب دهنده امید که امروز (دوشنبه، 24 آذر ماه) در محل این مرکز برگزار شد با بیان اینکه فعالیت همه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود و این کار به صورت روزانه نیز صورت می گیرد، گفت: یکی از حوزه های همکاری ما با مرکز امید می تواند تولید اپلیکیشن مربوط به سامانه بچه های مسجد باشد.

 

مدیر کل آموزش، پژوهش و فناوری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: تولید محتوا برای بچه های مسجد می تواند زمینه همکاری های دیگر ما با مرکز شتاب دهنده امید باشد البته ما در زمینه تولید محتوا کارهای خوب زیادی انجام داده ایم ولی فکر می کنیم استفاده از تجارب و دانش این مرکز به ما برای افزایش تولید محتواهای بهتر و کاربردی تر کمک می کند.

 

وی ادامه داد: آموزش اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در همین سامانه بچه های مسجد صورت می گیرد و ما می خواهیم محتواهای تولید شده که هم کاربردی و هم کوتاه باشند به صورت سریع تر و راحت تر در اختیار بچه های مسجد قرار گیرد.

 

عبادی اظهار کرد: اپلیکیشن بچه های مسجد قابلیت های زیادی دارد که فیلتر کردن گروه های مختلف مثلا مدیران و اعضا از جمله آنها است. این آموزش ها را تخصصی به گروه های مختلف ارایه دهیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه کارآفرینی فعالیت های خوبی داشته است، گفت: ما در بحث کارآفرینی نیز می توانیم از ظرفیت، توان و دانش مرکز شتاب دهنده امید استفاده کنیم.

 

عبادی تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت شان در حوزه کارآفرینی را در سایت بچه های مسجد ثبت کنند که با توجه به اینکه این حوزه یک رواق مشخصی و تعریف شده ای دارد، می توان با همکاری مرکز امید برنامه ویژه ای برای آن تعریف کرد.  

 

پایان پیام/ 397