برگزاری مسابقه فرهنگی «زینبی که میشناسمش» در خشکرودبار
برگزاری مسابقه فرهنگی «زینبی که میشناسمش» در خشکرودبار

برگزاری مسابقه فرهنگی «زینبی که میشناسمش» در خشکرودبار

وحدانی از برگزاری مسابقه فرهنگی «زینبی که میشناسمش» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) در خشکرودبار خبر داد.
شناسه خبر : 1003352 تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۶

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: حضرت زینب الگوی پرستاران است و امروزه وظیفه ماست که پیام اصلی قیام عاشورا را به نسل بعد و همچنین به گوش جهانیان برسانیم.

 

مسئول کانون زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: حضرت زینب كبری(س) فراتر از تاریخ نقش خود را در قیام عاشورا ایفا و با بصیرت و بینش علوی خویش، نتیجه قیام كربلا را به پیروزی برای اهل بیت(ع) تبدیل كرد.

 

وی با بیان اینکه ارزش كار پرستاران با معيار های مادی قابل سنجش نيست و پرستاران و بهياران نزد خداوند متعال اجر و پاداش معنوی و اخروی دارند گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، اقدام به برگزاری ختم سوره کوثر برای تعجیل در فرج و سلامتی مولا، برای سلامتی همه پرستاران مدافع سلامت، هدیه به روح اولین پرستار شهید مدافع سلامت گیلان، نرگس خانعلی‌زاده و همه شهدای سلامت کرده‌ایم.

 

وحدانی تصریح کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی «زینبی که میشناسمش» درقالب شعر، دلنوشته و نقاشی در فضای مجازی ویژه دختران و بانوان کانون از دیگر برنامه‌های ما برای سالروز میلاد حضرت زینب(س) است.

 

مسئول کانون زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: برنامه های امسال کانون زینبیه در قالب طرح ملی ایران قوی جهت رقابت در رویداد ملی فهما برگزار می شود‌

 

وی خاطرنشان کرد: عظمت شغل پرستاری به‌خوبی قابل بیان نیست و تنها کسانی که تجربه تحمل فشارهای روحی و روانی یک پرستار را دارند، می‌توانند در مورد شغل پرستاری صحبت کند.

 

پایان پیام/ 526