معرفی کتاب «شفیعه محشر» در شنبه های کتاب مسجد ولی عصر (عج) صومعه سرا
معرفی کتاب «شفیعه محشر» در شنبه های کتاب مسجد ولی عصر (عج) صومعه سرا

معرفی کتاب «شفیعه محشر» در شنبه های کتاب مسجد ولی عصر (عج) صومعه سرا

وحدانی از برگزاری طرح ملی شنبه های کتاب در کانون زینبیه صومعه سرا با معرفی کتاب «شفیعه محشر» خبرداد.
شناسه خبر : 1003210 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۳۸

«سودابه وحدانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب طرح ملی«ایران قوی» برگزار می‌شود اظهارداشت: طرح شنبه های کتاب در ذیل طرح ملی ایران قوی در قالب رویداد فهما و در رواق کتاب اجرا می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولی عصر(عج) خشکرودبار صومعه سرا با بیان اینکه رویکرد طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، انتخاب، معرفی و انس با کتاب است افزود: علاوه بر معرفی کتاب بین نمازگزاران، کلیپ های یک دقیقه ای از معرفی کتاب توسط امام جماعت و کتابداران کتابخانه های عمومی مساجد تهیه و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر می شود.

 

وی با بیان اینکه این فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می شود اظهار کرد: در شنبه های کتاب این هفته کانون زینبیه مسجد ولی عصر خشکرودبار کتاب شفیعه محشر  معرفی شد.

 

وحدانی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، رونق بخشیدن به کتابخانه های مساجد کشور، احیای نقش کتابخانه های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی، آشنایی با ناشران، نویسندگان و کتاب های مفید و نیازسنجی مطالعاتی نوجوانان و جوانان را از اهداف طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» عنوان کرد‌.

 

پایان پیام/ 84