بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت قرارگاه مردمی مدافعان سلامت
بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت قرارگاه مردمی مدافعان سلامت

بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت قرارگاه مردمی مدافعان سلامت

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با حضور در مسجد جامع تهرانسر از فعالیت قرارگاه مردمی مدافعان سلامت تقدر کرد و گفت: همت و همدلی مردم همواره در حل مسائل و رفع بحران ها و موانع پیشتاز بوده و باید قدر این زحمات دانسته شود.
شناسه خبر : 1003149 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

 خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی با حضور در مسجد جامع تهرانسر از فعالیت های مردمی مدافعان سلامت منطقه ۲۱ تهران تقدیر و ابراز خرسندی کرد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: همت و همدلی مردم همواره در حل مسائل و رفع بحران ها و موانع پیشتاز بوده و باید قدر این زحمات دانسته شود.

 

وی افزود: بر خود وظیفه دانستم تا از فعالیت های همه جانبه نیروهای مردمی قدردانی کرده و خداقوت بگویم و همراهی خود را با شما اعلام کنم.

 

 حجت الاسلام دانایی، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران و دبیر قرارگاه مردمی مدافعان سلامت نیز گفت :سیدمحمدآغیلی به عنوان مسئول جبهه فرهنگی در منطقه ۲۱ و همه همسنگران مخلص ایشان ازهمان روزهای اولیه شیوع بیماری کرونا با حضور مخلصانه خود سعی در رفع مشکلات کرده و بر تاب آوری مردم افزودند.

 

وی از حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی در این جلسه تقدیر کرد و گفت: این حضور مایه برکت و دلگرمی دوستان شد و از ایشان قدردانیم که با اخلاص و تواضع مثال زدنی ما را همراهی کرده اند .

 

گفتنی است، در آغاز این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حشمتی، امام جماعت مسجدجامع تهرانسر به ریاست محترم سازمان تبلیغات، دبیرجبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران، ائمه جماعات و نیروهای دلسوزو آتش به اختیار مردمی خیرمقدم گفت.

 

در پایان از فعالان مردمی منطقه ۲۱ تهران تقدیر به عمل آمد .

 

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین قمی ریاست محترم سازمان تبلیغات، حجت الاسلام دانایی دبیرجبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران، سعیدسعادتی معاون عملیات،حجت الاسلام محمدتقی وکیل پورعضوارشدشورای جبهه،حجج اسلام تختی پور،سمیعی واصفهانی وائمه محترم جماعات منطقه حضور داشتند.

 

پایان پیام/ 9