سیاست ستاد فهما در حوزه منابع انسانی مبتنی بر توانمندسازی است
سياست ستاد فهما در حوزه منابع انساني مبتني بر توانمندسازي است

سیاست ستاد فهما در حوزه منابع انسانی مبتنی بر توانمندسازی است

ريزانه با اشاره به برنامه‌ها و فعاليت‌هاي ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در حوزه منابع انساني گفت: سياست ستاد فهما در اين عرصه مبتني بر توانمندسازي است.
شناسه خبر : 20799 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ششمین جلسه مجازی شورای مشورتی دبیران مناطق هشت گانه ستاد فهما، یکشنبه 23 آذر  با حضور «حسین براتی» مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری و «جلال ریزانه» سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طی برقراری ارتباط زنده با دبیران مناطق مذکور برگزار شد.



«جلال ریزانه» در این نشست  که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان‌های قم، خراسان رضوی، گیلان، چهار محال و بختیاری، ادبیل و کرمانشاه، کرمان، سیستان و بلوچستان برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر اینکه سیاست‌ها در حوزه منابع انسانی ستاد فهما مبتنی بر توانمندسازی است، اظهار کرد: تلاش ما این است که با نگاه علمی و دانشی نسبت به این مهم انگیزه را میان کارکنان ارتقا دهیم.



سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  ادامه داد: برگزاری دوره‌های تخصصی مدیریت منابع انسانی از جمله اقداماتی محسوب می شود که در دستور کار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور قرار گرفته است، از سوی دیگر مساله تخصص و تجربه در پست سازمانی مساله ای است که مورد توجه قرار گرفته است.



ریزانه در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به طرح ملی ایران قوی گفت: بسیاری از استان ها در راستای اجرای این طرح فعالیت‌های متعددی داشتند اما مهم آن است که در این عرصه تقسیم کار به درستی صورت پذیرد و از سوی دیگر روش اجرای طرح و برنامه مد نظر مدیران قرار گرفته و جلسات هم اندیشی برگزار شود.



وی با تاکید براینکه آموزش از نظر ما هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است، افزود: برگزاری دوره‌های مختلف مرتبط در سطح استان ها اقدامی است که می تواند تاثیر به سزایی در راستای بهتر انجام شدن فعالیت ها داشته باشد، در این زمینه تقسیم کار خوب و منصفانه باید مد نظر مدیران باشد.