اهدای خون کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در راستای طرح «ایران قوی»
اهدای خون کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در راستای طرح «ایران قوی»

اهدای خون کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در راستای طرح «ایران قوی»

شفیعی گفت: جمعی از کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در راستای طرح ملی «ایران قوی» خون خود را به بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی اهدا کردند.
شناسه خبر : 1003085 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

«محمدجعفر شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: روزهایی که با شیوع بیماری کرونا، همدلی و کمک به نیازمندان رنگ و بوی دیگری گرفته‌ است، جمعی از اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور»، در راستای طرح ملی «ایران قوی» به منظور اشاعه فرهنگ ایثار و نوع دوستی و ترویج امر خداپسندانه اهدای خون با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان خون خود را به بیماران اهدا کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: تاکنون 30 نفر از کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با اهدای خون به بیماران در ایام پیشگیری از بیماری کرونا، مسئولیت خود را در قبال امنیت و سلامت جامعه نشان دادند و تلاش کردیم با این حرکت گامی در جهت تشویق مردم برای اهدا خون برداشته باشیم.

وی با بیان اینکه در این ایام بیماری کرونا نیاز به خون بیش از گذشته احساس می شود، تصریح کرد: ترویج فرهنگ اهدای خون، بالا بردن روحیه ایثار و از خودگذشتگی، همدلی با بیماران و ترغیب دیگران به انجام اعمال خداپسندانه از مهمترین اهداف کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در اهدای خون بوده است.

شفیعی یکبار دیگر از ایثار و جانفشانی کادر پزشکی و درمانی که با فداکاری موجب حاکم شدن آرامش در جامعه شدند، قدردانی و تشکر کرد.

پایان پیام/ 130