توزیع ۶۱پرس غذای گرم بین نیازمندان به نیت شهید سعداله چمانی
توزیع ۶۱پرس غذای گرم بین نیازمندان به نیت شهید سعداله چمانی

توزیع ۶۱پرس غذای گرم بین نیازمندان به نیت شهید سعداله چمانی

چمانی به لغو یادواره شهید سعداله چمانی درپی شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: امسال با رعایت دستور العمل های بهداشتی، ۶۱پرس غذای گرم به ارزش ۲میلیون و ۵۵۰هزار تومان تهیه و به نیت شهیدان چمانی، قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده بین نیازمندان توزیع شد.
شناسه خبر : 1002932 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۳:۱۰

«زین الله چمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه به جهت شوع کرونا مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پاسدار شهید «سعداله چمانی» و هشتمین سالگرد پدر این شهید والامقام بدون حضور مردم برگزار شد، گفت: به فرموده رهبری(مدظله العالی) خداوند ما را موظف کرده در قبال سلامت خود و دیگران احساس وظیفه کنیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه با تاکید براینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی وظفه همگانی است، افزود: امسال با رعایت دستور العمل های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا، 61پرس غذای گرم به ارزش 2میلیون و 550هزار تومان تهیه و به نیت شهیدان چمانی، قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده وپدر بزرگوارشهید چمانی با حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی یادآور شد:این اطعام دهی از طرف خانواده شهید تهیه و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید زارعی و اعضای کانون فرهنگی هنری معراج و کانون خدمت رضوی توزیع شده است.

 

چمانی گفت: همچنین قرائت دعای کمیل و اقامه نماز جماعت در بیت شهید چمانی با حضور تعداد محدودی از بچه های مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه از دیگر برنامه های این یادواره شهید چمانی بود.

پایان پیام/ 286