توزیع ۱۱۰ بسته غذایی بین نیازمندان توسط کانون شهید باکری
توزیع ۱۱۰ بسته غذایی بین نیازمندان توسط کانون شهید باکری

توزیع ۱۱۰ بسته غذایی بین نیازمندان توسط کانون شهید باکری

صالح نژاد از توزیع ۱۱۰ بسته غذایی در قالب رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» بین نیازمندان گچساران و روستای جلیل توسط کانون شهید باکری خبر داد.
شناسه خبر : 1002802 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

«لیلا صالح نژاد» امروز شنبه (۲۲ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: در راستای فرامین رهبر انقلاب مبنی بر رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» و در قالب «طرح ملی راهکار» ۱۱۰ بسته غذایی بین نیازمندان گچساران و روستای خیرآباد جلیل (۴۰ کیلومتری شهرستان گچساران) توسط کانون «شهید باکری» توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی، هنری مسجد صاحب الزمان (عج) خیرآباد جلیل، تصریح کرد: این بسته های معیشتی به همت خیران و کمک های مردمی، به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال و شامل (برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، سویا، گوشت گوسفندی (۱۰ بسته) و رب گوجه فرنگی بوده است.

وی افزود: کانون فرهنگی، هنری شهید باکری چندین سال متوالی هر ماه با تهیه بسته های غذایی و توزیع بین مستمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه، این روند خیرخواهانه را با توکل بر خداوند بزرگ و تلاش نیکوکاران ادامه داده است.

صالح نژاد با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که برای برخی مشاغل آزاد اتفاق افتاد، تلاش خود و اعضای کانون فرهنگی را برای کمک به این اقشار آسیب پذیر افزون کرده و تا حد امکان سعی کردیم با بسته های غذایی ناچیز باری از مشکلات این قشر را برداریم.

وی تهیه و توزیع لوازم التحریر برای کودکان بی بضاعت و بی سرپرست را از دیگر اقدامات کانون دانست و خاطر نشان کرد: اگر همه افرادی که دستشان می رسد که کاری انجام دهند و کمکی هر چند ناچیز به صورت ماهانه پرداخت کنند، و شاهد خوشحالی کودکان یتیم و زنهای ناتوانی که از پرداخت مایحتاج خود عاجزند، باشند، ثانیه ای و لحظه ای برای کمک تردید نخواهند کرد.


 

پایان پیام/ 630