طرح ملی «ایران قوی» موجب توسعه پویا فعالیت کانون های مساجد می شود
طرح ملی «ایران قوی» موجب توسعه پویا فعالیت کانون های مساجد می شود

طرح ملی «ایران قوی» موجب توسعه پویا فعالیت کانون های مساجد می شود

پولاد گفت: اجرای طرح ملی «ایران قوی» موجب توسعه فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد می شود و فعالیت های کانون ها با محوریت این طرح به سمت تخصصی شدن سوق پیدا می کند.
شناسه خبر : 1002651 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

«علیرضا پولاد» روز شنبه (22 آذر) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به استقبال خوب کانون های مساجد استان از طرح ملی «ایران قوی» اظهار داشت: محور فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در دومین سال فعالیت فهما «فرهنگ و هنر مساجد ایران» بر طرح «ایران قوی» استوار می باشد و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر فعالیت های خود را با محوریت طرح ملی ایران قوی برنامه ریزی و اجرا می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با بیان اینکه طرح ملی ایران قوی، زیر مجموعه رویداد ملی فهما فعالیت دارد ادامه داد: طرح ملی «ایران قوی» با ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی ، رقابت سالم ، تولید و  اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد  کشور، تلاش می کند در راستای تقویت مولفه های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد گام بردارد.

 

پولاد افزود: طرح ملی «ایران قوی» که از هفته دفاع مقدس آغاز شده و تا ایام الله دهه فجر ادامه خواهد داشت در قالب سه شبستان (هنر، فرهنگ و نوآوری) و دوازده رواق ( نمایش، سرود، قلم، فیلم، ترنج، نور کتاب، دانش، رسانه، همدلی، کارآفرینی و فن آوری) برنامه ریزی و اجرا شده است که هر کانون با توجه به توانمندی های خود در هر رواق می تواند به صورت تخصصی فعالیت و در سامانه بچه ‌های مسجد کسب امتیاز کند.

 

وی به اهداف اصلی طرح ملی ایران قوی اشاره کرد و ادامه داد: شناسایی و توانمند سازی استعداد های فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیّه، امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی از اهداف اصلی اجرای این طرح می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اجرای دقیق فعالیت های خود با محوریت طرح ملی ایران قوی و همچنین ثبت و دریافت امتیاز در سامانه بچه های مسجد در راستای انتخاب استان بوشهر به عنوان پایتخت فهما تلاش خود را دوچندان کنند.

 

پایان پیام/ 647