حضور کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در بین سه کانون برتر کشور در طرح ملی «ایران قوی»
حضور کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در بین سه کانون برتر کشور در طرح ملی «ایران قوی»

حضور کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در بین سه کانون برتر کشور در طرح ملی «ایران قوی»

شفیعی گفت: در چهارمین جلسه توجیهی، آموزشی و مشورتی رابطین «فهما» (فرهنگ و هنر مساجد ایران) که به صورت مجازی برگزار شد، برای چهارمین هفته متوالی کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در بین سه کانون برتر کشور در طرح ملی «ایران قوی» قرار گرفت.
شناسه خبر : 1002684 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

«محمدجعفر شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: چهارمین جلسه توجیهی، آموزشی و مشورتی رابطین «فهما» (فرهنگ و هنر مساجد ایران) که دوشنبه ۱۷ آذرماه ۹۹ به صورت مجازی برگزار شد، برای چهارمین هفته متوالی کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در بین سه کانون برتر کشور در طرح ملی «ایران قوی» قرار گرفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: این طرح با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای استفاده از ظرفیت ها و بهره گیری از آموزه های قرآن، سیره اهل بیت(ع)، مسجد و بیانیه گام دوم انقلاب و با چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت(ع)»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.

شفیعی با بیان اینکه این طرح ویژه ذیل زیست‌‌ بوم «فهما»، طراحی و در سطح کانون های مساجد اجرا می شود، تصریح کرد: شناسایی و توانمندسازی استعداد های فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی، ترویج روحیه امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی از جمله اهداف طرح «ایران قوی» است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون ابراز داشت: این طرح به خوبی توانست رویکرد مناسبی برای دوران شیوع بیماری کرونا باشد و همچنان فعالان فرهنگی می توانند مبتنی بر فضای مجازی کارهای فرهنگی و اجتماعی خود را پیگیری کنند.

شفیعی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایجاد زمینه رقابت در سامانه «بچه‌های مسجد» بتوانیم پویایی فعالیت‌های فرهنگی در مساجد را ماندگار کنیم و شاهد رونق مساجد باشیم.

گفتنی است، طرح ملی «ایران قوی»‌ به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بازه زمانی هفته دفاع مقدس تا سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) در حال اجرا است.

پایان پیام/ 130