نشست هماهنگی اختتامیه جشنواره سرود یاد شهیدان در بوشهر برگزار شد
نشست هماهنگی اختتامیه جشنواره سرود یاد شهیدان در بوشهر برگزار شد

نشست هماهنگی اختتامیه جشنواره سرود یاد شهیدان در بوشهر برگزار شد

نشست مشترک اختتامیه جشنواره سرود یاد شهیدان در بوشهر با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و همچنین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
شناسه خبر : 1001931 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

به گزارش  خبرگزاریشبستان از بوشهر، روز چهارشنبه (19 آذر) نشست مشترک ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای برگزاری اختتامیه جشنواره سرود یاد شهیدان در بوشهر برگزار شد.

 

این نشست با حضور علیرضا پولاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، حجت الاسلام ابراهیم تشکری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و احمد موحد، سرپرست گروه سرود شهدای خلیج فارس در ساختمان بنیاد شهید استان بوشهر برگزار شد.

 

«علیرضا پولاد» در این نشست با اشاره به ظرفیت بسیار خوب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در بخش سرود اظهار داشت: یکی از راه های جذب جوانان به مساجد و شکوفایی استعداد های آن های تشکیل گروه های سرود می باشد که یکی از تاکیدات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل گروه های سرود جوانان در مسجد می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ادامه داد: یکی از راه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه از طریق آواها و نواهای انقلابی و گروه های سرود می باشد.

 

وی ادامه داد: یکی از امتیاز های ویژه ای که به کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملی ایران قوی تعلق میگیری در خصوص تشکیل گروه سرود می باشد.

 

«حجت الاسلام ابراهیم تشکری» در این نشست با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه اظهار داشت: تشکیل گروه های سرود جوانان در مساجد و همچین تولید سرود های انقلابی بهترین روش در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه است.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ادامه داد: جوانان انقلابی مدیران و آینده سازان این مرز و بوم می باشند و اقدامات کانون های مساجد در جذب این جوانان به کانون مسجد و پرورش آن ها به عنوان انسان تراز اسلام اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

 

«احمد موحد» سرپرست گروه سرود شهدای خلیج فارس کانون فرهنگی هنری الغدیر بوشهر در این نشست اظهار داشت: گروه سرود شهدای خلیج فارس متشکل از جوانان مسجدی و انقلابی با پیروی از فرهنگی ایثار و شهادت در قالب جشنواره سراسری یاد شهیدان به مناسبت هفته بسیج با اجرای قطعه سردار دلها، بیش از 6 مرحله در مراسمات و مکان های مختلف از جمله جشنواره رونمایی از دست آورد های فرهنگی بسیج در حسینیه عاشقان ثارالله، رزمایش همدلی و کمک های مومنانه، اجرا در  ساحل خلیج همیشه فارس و همچنین اجرای زنده در شبکه استانی بوشهر به عنوان گروه سرود شاخص مساجد استان بوشهر لقب گرفته است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 647