دورهمی های پاییزی اعضای کانون فاطمه ها با طعم خوشِ یادگیری
دورهمی های پاییزی اعضای کانون فاطمه ها با طعم خوشِ یادگیری

دورهمی های پاییزی اعضای کانون فاطمه ها با طعم خوشِ یادگیری

فرزاد میرشکاری گفت: اعضای کانون فاطمه ها با حضور در دوره های آموزش آزاد بر اساس موضوع، مربی و یا تسهیل گر با تجربه را پیدا کرده و قرارداد منعقد می کنند و برای یادگیری و دانش اندوزی، شب های پاییزی را دور هم می نشینند.
شناسه خبر : 1001688 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۲۹

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به رونق آموزش در دوران کرونا، گفت: اعضای فعال کانون فرهنگی هنری فاطمه ها آخرین پاییز قرن را هرگز فراموش نمی کنند زیرا تجربه شیرین و شگفت انگیز آموزش آزاد از طریق پلتفرم های مختلفِ فضای مجازی دنیای تازه ای از یادگیری را برای آنها رقم زده است.
 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان افزود: اعضای کانون فاطمه ها آزادانه موضوع آموزش را خود انتخاب کرده و بر اساس موضوع مربی و یا تسهیل گر با تجربه را پیدا کرده و قرارداد منعقد می کند و برای یادگیری و دانش اندوزی، شب های پاییزی را دور هم می نشینند.





وی بیان کرد: کلیه آنچه در مدرسه، دانشگاه و حتی خانواده به آنها آموزش داده شده می تواند موضوعی جذاب برای آموزش باشد به طور مثال کلاس های فن بیان و سخنوری، دوره های سعدی خوانی، کلاس های فلسفه برای کودکان و دوره های مهارت های زندگی از جمله موضوعات جذاب آموزشی است.




میرشکاری ابراز کرد: ️اعضای کانون در دوره های فن بیان و سخنوری با حضور مجری، تهیه کننده و گوینده رادیو ایران شرکت می کنند، این دوره ها ۱۶ جلسه بوده و شب های دوشنبه و پنجشنبه برگزار می شود.
 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان اظهار کرد: ️تعدادی دیگر از اعضای کانون در دوره های آموزش فلسفه شرکت می کنند، این دوره ها تحت عنوان کافه فلسفه و با تسهیل گری یکی از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی تهران در شب های یکشنبه برگزار می شود و تاکنون بسیار مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

 

 



وی ادامه داد: اکنون بچه های کانون فاطمه ها خود را برای شرکت در دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی، روانشاسی و مهارت های زندگی آماده می کنند.
 

 




میرشکاری اضافه کرد: ️علاوه بر حضور اعضای کانون دوره های آموزشی، تعدادی از بچه های کانون فاطمه ها در نشست های جمع خوانی کتاب که روزهای چهارشنبه با حضور عاشقانِ کتاب از سراسر کشور برگزار می شود شرکت می کنند.
 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان عنوان کرد: در دوران کرونا و قرنطینه نه تنها فعالیت های فرهنگی و آموزشی این کانون روستایی کمرنگ نشده بلکه خیلی متنوع تر و باکیفیت تر شده است.

 



وی در خاتمه عنوان کرد: هزینه شرکت در این دوره ها بر عهده اعضای کانون است البته برخی از این دوره های آموزشی با حمایت خیرین به صورت رایگان برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586